Avatar billede 1945 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:28 Der er 4 kommentarer

convetere wma

hej jeg har lovligt og betalt for musik downloadet fra DBA. det kom ned i WMA format hvordan convetere jeg det så jeg kan afspille det i en normal cd afspiller

mvh.
Avatar billede draco999 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:40 #1
du laver da bare en alminde lige bræning med Nero. ( hvis du har det program )
Avatar billede 1945 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:47 #2
det har jeg prøvet den siger at den ikke kan brænde i det format
Avatar billede draco999 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:51 #3
ja så skal du ind og finde et WMA to wav/mp3 program  prøv evt www.download.com
Avatar billede aqfi Nybegynder
01. februar 2005 - 20:15 #4
eller du kan bruge windows media player til at brænde det du skal brænde. Hvis .wma filerne er beskyttede, så er der ikke ret meget at gøre, undtagen at man kan måske købe licencer hos microsoft..