Avatar billede jernild Nybegynder
31. januar 2005 - 18:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvem Kan Lave PHP/MySql UPload = 2.000 kr.?

Der skal bruges et slags mini-cms, hvor en alm. bruger skal kunne uploade billeder/tekster på en nem facon. Designet/udseende er allerede fremstillet. Der er tale om PHP/MySql. Opgaven består altså i at få et upload til at fungere med det givne design på nedestående webside. Kontakt evt. for flere indformationer! Jens: 40190101. Se på dette link: www.rink.dk/kontorlageret/katalog
Avatar billede areon Nybegynder
31. januar 2005 - 18:31 #1
Lad mig kigge paa din loesning og give dig et svar imorgen tidlig.

Med venlig hilsen
Thomas Sorensen
Net4You Ltd.
Avatar billede jernild Nybegynder
31. januar 2005 - 18:44 #2
Hej Thomas,

Du er velkommen. Der skal oven i hatten (vigtigt nok) sonderes mellem 'NYT'/'BRUGT', således at man fra startside kan komme ind på NYT/BRUGT - men hvor der bruges nøjagtigt det samme design/samme opdeling/samme katagorier. Der skal iøvrigt tilføjes en kategori til begge, nemlig 'diverse'.

Upload'en skal helst være nem, idet det er 2 alm. brugere, der skal sidde med det.

Med venlig hilsen

Jens Gammeltoft
Acubator
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
31. januar 2005 - 18:58 #3
jeg vil godt se på opgaven :) du kan kontakte mig på anders[snabela]alvision[punktum]dk med lidt mere info omkring opgaven så kan jeg også sende lidt referencer tilbage til dig!

evt. se lidt på www.alvision.dk
Avatar billede pehory Nybegynder
31. januar 2005 - 19:31 #4
Jeg vil også godt lave opgaven for dig! Du kan kontakte mig på peter(a)peterrytter.dk
Avatar billede jernild Nybegynder
31. januar 2005 - 21:30 #5
Det er i orden, naturligvis!
Avatar billede thb Nybegynder
31. januar 2005 - 21:35 #6
Du kan kontakte mig på:

email: thb[at]tdcspace.dk
msn: hemberg[at]tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede areon Nybegynder
04. februar 2005 - 09:20 #7
Har du fået din løsning lavet Jens? Jeg har givet udsagt for at jeg kan lave din løsning for det ovenstående beløb hvis det har interesse...
skriv til mig på ts@net4you.bg
Avatar billede soren23hansen Nybegynder
10. februar 2005 - 15:10 #8
Hej Jens

Jeg vil høre om du fik det lavet, hvis ikke så kan jeg lave det for dig på to dage.

email: skriv_til_fritzz[a]hotmail.com

Mvh
Søren