Avatar billede busborg Nybegynder
31. januar 2005 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail server,

Hej

JEg har flyttet et domæne for nogen jeg kender, fra et webhotel til en selvstændig server. MEn i den forbindelse var jeg ikke opmærksom på at de også havde en mail konto gennem det webhotel.

Hvad gør jeg nu, da der ikke er opsat en mailprogram på den server hjemmesiden kører nu.

Vil også gerne have nogle opl, om hvordan alt det mailværk hænger sammen.

Busborg
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. januar 2005 - 14:28 #1
Du kan kikke på www.argosoft.com hvor du kan hente en rimelig velfungerende mailserver gratis.
Avatar billede busborg Nybegynder
01. februar 2005 - 21:17 #2
tak for svaret, men det jeg leder mere efter er hvordan jeg kommer i kontakt med den nuværende mailkonto, uden at oprette en mailserver. jeg er helt ny i det her.

jeg ved at de tidligere har fået deres mail igennem outlook, men kan hverken finde hoved eller hale i hvordan det har virket, og hvordan jeg får det til at virke
Avatar billede busborg Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:12 #3
lukker