Avatar billede fakse Nybegynder
21. marts 2001 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 netkort

Hvordan sætter man Windows 98 SE op til at køre med 2 netkort. Jeg er koblet op på en ISDN til mit firma over en router.
Det andet netkort skal bruges til en kabelforbindelse over vores fællesantenneanlæg. Nogen forslag ?
Avatar billede Trez Seniormester
21. marts 2001 - 23:18 #1
skal der ikke bare være IRQ adresser nok, så finder den begge kort selv og hitter sikkert også selv ud af hvilken kort den skal bruge til hvad.

/Trez
Avatar billede dna Nybegynder
21. marts 2001 - 23:34 #2
Der er faktisk ikke så meget bøvl... smid dem I og lad windows selv ordne det... det er intet problem... og hvis der endelig bliver noget, så kan du jo vende tilbage til eksperten.dk !!

dna
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
22. marts 2001 - 09:34 #3
brug et internet sharings program..F.eks Sygate
Avatar billede hvid Nybegynder
16. april 2001 - 01:14 #4
Sidstnævnte kan findés på www.sygate.com
Du kan indstille næsten alting ang. dit netværk med dette program, og der ligger desuden en dejlig stor og grundig manual til win98SE.
Avatar billede fx-web Nybegynder
16. april 2001 - 01:18 #5
Well, jeg kører selv med 2 netkort, på næsten samme grundlæag som dig, nemlig et der sidder i mit Hub til vores lokal netværk, og et til min kabel forbindelse, og ja du skal bare smide dit andet netkort i, og windows skal nok selv instalere det, så skal du måske bare lige rode lidt med ip\'en og såvidere !!!

En anden ting du kan er at probbe din kabel forbindelse i dit uplink stik på jeres Router, jo mindrre der sider noget andet der !!!

- FeliX
Avatar billede fakse Nybegynder
27. april 2001 - 17:39 #6
Tak for hjælpen.