Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 23:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

brugernavn?

Kan man ikke ændre sit brugernavn? til delphi6 eller sådan noget
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 23:12 #1
Nej... det kan ikke ændres..

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 23:13 #2
Når du først er oprettet, så er du bundet.... Desvære..

-Anders

PS: det ville da oxo være trælst.. så vidste man jo ikke hva en person hed, hvis man heletiden kunne skifte..
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 23:13 #3
Nu skriver du lige Delphi6. Ved du hvornår den udkommer ? ;)

Snowball
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 23:15 #4
Den er udkommet har så vidt jeg ved af, men som du jo ved kommer alting en del senere her i DK
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 23:16 #5
jeg har delphi5, men glæder mig til at opgrader til 6...eller hvis det er nødvendigt købe delphi 6
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 23:35 #6
Det tror jeg ikke. Borland nævner den knap nok på deres side!

Snowball
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 23:40 #7
hmmm er du sikker? Der er nemlig allerede blevet udgivet bøger osv