Avatar billede copyright Nybegynder
31. januar 2005 - 00:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webshop script købes

Hej

Jeg har været inde på nettet og har set mig omkring efter et webshop, man synes at priserne er alt for høje, derfor skriver jeg herinde om der er nogen der kender en side, hvor jeg kan købe et webshop script til billige penge, der er ikke særlig krav til designet man den skal bare virke med login, admin login, tilføje varer med billedet, mulighed for at se billedet størrere.

Jeg håber at de få ord har givet jer en idé om hvad det er jeg søger og jeg vil meget gerne høre fra jer, både med gode links og hvis der er nogen der selv skulle have en ligende på sim maskine eller hvis der er en haj her på siden :-)

med venlig hilsen (C)

PS. gerne i PHP eller/og ASP
Avatar billede copyright Nybegynder
31. januar 2005 - 00:49 #1
for at lige give en hurtig eksempel hvad jeg tænker på, så er det noget i den her stil, http://demoshop3.dandomain.dk/shop/default.asp som sagt så er designet ikke vigtig og heller ikke søge funktion, man udelukkes ikke
Avatar billede ibka Novice
31. januar 2005 - 00:49 #2
hvad er dit budget til en færdig shop
Avatar billede copyright Nybegynder
31. januar 2005 - 01:06 #3
den er meget lille, man jeg kræver heller ikke det bedste design, måske noget i den her stil http://www.westsecurity.dk/
jeg har ikke flere tusind jeg kan smide ind, så hvis der er én der måske har en allerede og gerne vil tjene lidt på det vil jeg meget gerne høre fra jer
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
31. januar 2005 - 01:28 #4
Hvad er bugettet ?

Jeg vil godt levere en billigt, hvis der er pengen inden for en hurtig radius.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
31. januar 2005 - 01:29 #5
(PHP/MySQL)
Avatar billede copyright Nybegynder
31. januar 2005 - 01:44 #6
som sagt så er min budget meget strem, man jeg vil godt give op til kr. 400
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
31. januar 2005 - 01:45 #7
nah, mit minimum er et stykker over 1200 kr.
Avatar billede esbenbn Nybegynder
11. februar 2005 - 12:27 #8
Jeg kan tilbyde dig en løsning for 170 kr i månende
Avatar billede copyright Nybegynder
04. september 2006 - 14:03 #9
måske er det på tide at lukke