Avatar billede jippet Nybegynder
30. januar 2005 - 19:22 Der er 2 kommentarer

Applet measure started

Hej  Jeg har lige fået mig en ny bærbar PC. Den kører fint på husets trådløse netværk. Jeg kører med XP og IE 6.0. Problemet er at når jeg prøver at se mine mails på TDC Online efter at have logget ind kan jeg kun se de modtagne mails på en "primitiv" måde. Jeg kan kun se indbakken og kan ikke sende mails eller have adgang til adressebogen, Hvad kan det være, jeg har ikke det problem på min stationære? I venstre nederste hjørne står der Applet measure started??? Hjælp!
Avatar billede phillips Nybegynder
02. februar 2005 - 08:17 #1
Dine indstillinger i Internet Explorer er nok sat til et for højt sikkerhedsniveau.

Problemet løses ved at åbne Internet Explorer på en tilfældig side og vælge fanebladet (dansk/engelsk følger) Funktioner/Tools-> Internet Indstillinger/Internet Options
-> Sikkerhed/security -> Vælg default/standard niveau.

Skift til fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger/Privacy ". Sæt niveauet til mellem. Nogle versioner af Internet Explorer har et niveau, der hedder "mellem høj" det er stadig for højt.

Til sidst vælger du det faneblad der hedder avanceret/advanced. Her vælger du gendan standard/retore defaults.

Vælg udfør/apply og tryk ok et antal gange.

Muligvis kan det også skyldes, at du benytter Norton Antivirus og har Script blocking slået til.

Løsningen er så at åbne Norton Antivirus og slå script blocking fra. I nogle versioner af Norton Antivirus bliver man, når man kører et script, spurgt om man vil tillade scriptet en gang eller permanent, får du denne mulighed vælg da permanent.
Avatar billede jippet Nybegynder
02. februar 2005 - 14:51 #2
Tak for dit svar. Har gjort alt hvad du sagde, men lige  meget hjalp det. Har også prøvet at deaktivere Norton anti-virus og Internet security samt Windows pop-up stopper, men det hjælper ikke. TDC-mails er det eneste sted jeg har problemer med. Hos TDC siger de bare at jeg skal slå Norton fra. På den anden computer har jeg McAfee og ikke så mange problemer.