Avatar billede hr_peki Nybegynder
21. marts 2001 - 21:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bryde opstarts kode

Hej! jeg har en lille virksomhed hvor vi har opsat et lille netværk med hver sin bruger og password, men nu til problemet.
jeg og et par stykker har glemt vores koder og smidt vores sikkerheds papirer væk, så derfor vil jeg spørge hvordan man kan \"bryde\" koden ved windows opstart, vi kører win 98 og det er login til vores netværk. jeg håber at i kan hjælpe mig for jeg kan ikke lave noget på mit arbejde med mit eget password, så jeg er blevet nødt til at bruge de andres password\'s og det er ikke helt sjovt for man tør ikke lave så meget på nettet hvis det nu skulle påvirke den bruger som låner mig sin kode. Ps. jeg kan desværre heller ikke gå ind i min egen mappe hvor jeg har noget af mit arbejde liggende.
Please hjælp mig!
Avatar billede berg Nybegynder
21. marts 2001 - 21:10 #1
Hvad med at tale med admin\'en?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
21. marts 2001 - 21:13 #2
det glemte jeg at sige. desværre er vores administrator på 2 ugers bryllupsrejse til Hawai, og vi har ikke fået noget nummer eller noget og ingen af hans familie ved hvilket hotel han bor på.
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 21:20 #3
Så er der vel en som har overtaget hans arbejde mens han er væk !? Alt andet ville da være dumt! :)

Snowball
Avatar billede hr_peki Nybegynder
21. marts 2001 - 21:24 #4
nej det kniber lidt med budgettet da hans bryllupsrejse er en bonus fra firmaets side, og vi troede at vi havde tjeck på det indtil nu.
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 21:29 #5
Godt du fik troede med :)

Hva\' så hvis serveren går ned !? Så er i da for alvor fucked ! ;)

Men er der ikke andre i firmaet der har Administrator rettigheder ?

Snowball
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
21. marts 2001 - 21:30 #6
Send ham et brev! En admin har aldrig fri!
Avatar billede fun Nybegynder
29. marts 2001 - 13:11 #7
når i skal skrive adgangskoden prøv så at trykke på \"windows\" tasten så kommer \"job\" frem så kan i gå op på \"filer\" og trykke på \"kør\" så kan i styre computeren derfra.

hvis det ikke virker så prøv winhack addressen kommer lige om lidt
Avatar billede fun Nybegynder
29. marts 2001 - 13:12 #8
Avatar billede fun Nybegynder
29. marts 2001 - 13:13 #9
Må kun bruges privat (det er ulovligt at hackke ind på andres servere)