Avatar billede kentokio Novice
29. januar 2005 - 20:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Harddisk opføre sig underligt

som overskriften siger har jeg en Maxtor Harddisk som opføre sig underligt, Det er en 80Gb harddisk som sidder som master sammen med en imb som køre slave.

problemet er at når jeg kommer ind i windows XP pro. og trykker på denne computer skriver windows at min hdd kun er på cirka 30gb og jeg kan derfor ikke gemme mere på den,

HÅBER der er nogen / en der ved havd dette kan skyldes, og hvordan jeg kan bruge hele min harddisk's kappasitet.

harddisken er formateret op i ntfs.
Avatar billede kentokio Novice
29. januar 2005 - 20:37 #1
under hardware står der det er en model "MAXTOR 6L080L4" HVIS DET KAN BRUGES TIL NOGET..
Avatar billede nopsen Ekspert
29. januar 2005 - 20:39 #2
højreklik på denne computer - administrer - diskhåndtering, se om du kan partitionere og formatere den sidste del.
Avatar billede e_bachmann Nybegynder
29. januar 2005 - 21:46 #3
Det lyder giftigt. Har du formateret denne disk på denne maskine under CP?
Check BIOS opsætningen om disken er detekteret korrekt. Er det en ældre BIOS, kan den have fejltolket disken.
Hent evt. et testværktøj på Maxtors hjemmeside.
Avatar billede dasch87 Nybegynder
30. januar 2005 - 14:14 #4
jeg har haft samme problem og løste på den måde som nopsen foreslår.:!
Avatar billede kentokio Novice
30. januar 2005 - 19:29 #5
TROR det er der problemet ligger...
MANGE tak til NOPSEN!!
kan du ikke lige ligge et svar så du kan få de point..
Avatar billede nopsen Ekspert
31. januar 2005 - 07:39 #6
ok takker :)
Avatar billede kentokio Novice
31. januar 2005 - 16:48 #7
SÅ KØRE det!! inu en gang tak!