Avatar billede wolfguard Nybegynder
29. januar 2005 - 17:48 Der er 1 kommentar

Grand Theft Auto (Freeware) problem?

Jeg har lige installeret det der Grand Theft Auto, som jeg downloadede inde på Boomtown's hjemmeside.
Installation og det kørte fint nok. Men når jeg så starter et spil inde i selve spillet, deles skærmen op i 3 dele: den øvre skærm delt i to, med en lodret linie, og den nedre skærm er bare en halv skærm, som jo så er delt op med en vertikal linie. Har prøvet at ændre opløsningen og farveantallet i spillet, men det hjalp ikke en pind. Nogen der oplever det sammen, og/eller har en løsning på dette problem?

Operativ system: Microsoft Windows XP Pro
Avatar billede wolfguard Nybegynder
05. februar 2005 - 14:57 #1
Der må da være nogen der kan hjælpe!