Avatar billede svenni Nybegynder
29. januar 2005 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en søgefunktion til en access database

Problemstilling.

Jeg skal udarbejde et besøgsplanlægningssystem.

Systemet går ud på, at jeg regisrerer i en tabel fra en access formular, navn og telefonnummer på de virksomheder, som jeg planlægger at ringe til i den kommende uge for at få lov til at besøge dem.

Efter hver udfydt formular indtaster jeg en ny virksomhed.

Når ugen kommer, hvor jeg skal ringe til virksomhederne så skal jeg gennem en søgefunktion kunne kalde de virksomheder frem som det drejer sig om.

Spørgsmål: Hvordan laver man en søgefunktion som kan kalde de  virksomheder frem på skærmen som jeg skal ringe til - og kun dem?

Jeg skal ligeledes kunne søge på BESTEMTE virksomheder for at kunne redigere i tabellen.

Samme søgefunktion skal også kunne anvendes på andre kriterier
fx. virsomheder besøgt i Hillerød osv.
29. januar 2005 - 17:05 #1
Jeg har en søgefunktion liggende her: http://www.makeiteasy.dk/eksempler/Downloads.htm

Det hedder "Filter- og søgefunktion"

Det kan måske give lidt inspiration
Avatar billede svenni Nybegynder
29. januar 2005 - 17:19 #2
Hey Thomas,

Det var bare super, TAK
29. januar 2005 - 17:21 #3
:o)