Avatar billede mrs Nybegynder
29. januar 2005 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

etui til bærbar computer

Hejsa,

Er der nogen der har set et sted, hvor man kan få et etui til en bærbar computer?
Jeg leder efter et etui hvor der kan er plads til computeren, altså ikke noget med plads til strømforsynuing, mus eller andre ting. Kun computeren.
Jeg vil gerne have computeren i et etui, når jeg har den i min bæretaske, sådan at den har en vis beskyttelse.
Det er en ibm T40 med 14" skærm.
Har set et sådant etui, det gør ikke noget at der står et andet computerfirmas navn på, f.eks. Asus.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
30. januar 2005 - 19:21 #1
Hejsa - jeg har en Umates CPU Pouch. Bruger den selv til min bærbar som jeg slæber rundt på i en normal taske mellem bøger og andet godt.

De kan findes på edbpriser i forskellig størrelse, vil umiddelbart tro denne her passer til en 14", men tjek lige at målene passer før du køber ;)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=63344
Avatar billede mrs Nybegynder
31. januar 2005 - 21:27 #2
Hejsa,

Det var lige det jeg ledte efter. Jeg har dog ikke købt et endnu, men der går nok ikke så mange dage.

Smid et svar, så får du point.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
31. januar 2005 - 22:50 #3
Kommer så her - godt du kunne bruge det