Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2005 - 13:15 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Skifte selskab - Måske CBB

Hej,

Ved ikke om det er det rigtige sted, men over at skifte selskab, da jeg betaler lidt for meget synes jeg selv !

Jeg har kigget på CBB, men hvad siger I, har I nogen gode bud ?

Gerne egne erfaringer !

Fra
Leif
Avatar billede cookie_ll Nybegynder
29. januar 2005 - 13:26 #1
Hej Leif.

Jeg har haft CBB i 3-4 år nu. Der var lige lidt problemer i starten med lang leveringstids af nummer/SIM-kort. Siden da har alt dog fungeret perfekt, så det var nok kun i starten, fordi de måske fik hurtigere success end manpower ;o)?! Er i hvert fald 100% tilfreds med dem nu, så kan helt sikkert anbefales!

//Cookie_ll
Avatar billede busschou Praktikant
29. januar 2005 - 13:38 #2
Jeg har lige skiftet og fik mit simkort på en dag
Erfaringer har jeg ikke mange af endnu.
Men jeg valgte dem fordi de er billige.
Jeg ved ikke hvor længe de kører det med at man kan spille sig til ekstra taletid.
Men ifølge deres kundeservice så kan man hver gang man tanker 100,- spille og få 200,- gratis taletid.
Med andre ord bliver det jo ekstremt billige.
Normalt betaler man 19øre pr sms og 69øre pr min...
Men hvis man spiller så kan man komme ned på 6,33øre pr sms og 23 øre pr min
Når du opretter dig kan du også spille og vinde op til 200,- ekstra taletid
Således betalte jeg 199 for at blive oprettet og fik 399kr taletid...
Det tegner godt synes jeg
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
29. januar 2005 - 13:50 #3
TELMORE. Uden tvilvl der du har flest services at vælge imellem. God support og gode priser
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2005 - 13:58 #4
lars_hoeberg -> Hvorfor ud over services ? Hvad er det for services du mener er med til at man skal vælge Telmore ?
Avatar billede janpersson Praktikant
29. januar 2005 - 15:07 #5
Jeg og min familie (2 voksne og 2 børn)har haft CBB i 3-4 år det kører bare jeg er oven ud tilfreds eneste minus jeg kan se er det der med at man er tvunget til at betale via pbs hvis man skal bruge det i udlandet
Avatar billede werd Nybegynder
29. januar 2005 - 15:25 #6
man kan sige at cbb er gennemført discount.. det er en lille smule billigere end telmore, men til gengæld er telmore en gennemført virksomhed - det er jo f.eks ikke for sjov at de nu for andet år i træk er kåret til dem der får færrest klager.

Desuden reagerer de også hutigere end cbb hvis man f-eks skal have flyttet sit nummer eller modtage simkort
Avatar billede dasch87 Nybegynder
29. januar 2005 - 15:57 #7
jeg har haft cbb i over ca et halvt år nu.., jeg er meget glad for det.., jeg har det samme forbrug som før i tiden.., faktisk en smule højere.., men jeg har sænket mit forbrug med 150-200 kr om måneden fra et alm abonnement.:! jeg syntes deres service er god, det tog en måned før jeg havde fået skiftet nummer men ellers var alt godt:! Jeg kunne ikke automatisk opsætte min fon til mms så jeg fik en grundig vejledning til hvordan jeg skulle gøre det manuelt.! når man ringer til kundservisen får man gode og hurtige svar, det samme hvis man kontakter det via email.! så det kan helt klart anbefales.., hele min familie har skiftet til cbb siden og er glade for det.!
Avatar billede leif Seniormester
01. februar 2005 - 18:56 #8
Tja, den med MMS har jeg hørt ellers de kunne have problemer med, især med Nokia 6230 !

Det med nummerportering er der altid lang "leveringstid" på !

Jeg tror jeg er overbevist !
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2005 - 22:28 #9
Jeg takker.