Avatar billede hhbuur Nybegynder
28. januar 2005 - 23:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejl melding i opdate af min delta force tfd

der er flere små problemer blandt andet min mus køre af sigselv og det ser ud til af der er en ramme på skærmen når jeg opstarder min pc. problemet med delta force er at den ikke kan update or det er ikke mugligt at endre på kikkertsigte indstillind. håber at der er en der har et godt råd. mvh hhb
Avatar billede kenp Novice
29. januar 2005 - 12:30 #1
ja luk dette spøgsmål og opret det i fridebat i stedet for, denne kategori er beregnet til fejl på eksperten.
Avatar billede hhbuur Nybegynder
30. januar 2005 - 11:46 #2
hvordan lukker man et ?
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2005 - 12:15 #3
ligger et svar selv og accepte det
Avatar billede hhbuur Nybegynder
30. januar 2005 - 16:30 #4
ok lad os se om det her virker ellers må du meget gerne give en mere uddybene forklarig.
Avatar billede hhbuur Nybegynder
30. januar 2005 - 16:33 #5
ok
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2005 - 16:39 #6
Så skal du bare lige marker dit navn også trykke accepter.