Avatar billede skovhjem Nybegynder
28. januar 2005 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Formattering af ny harddisk ?

Jeg har installeret en ny 200 GB Maxtor rpm ata/133 i min PC'er, som slave ( håber jeg ) Pc'eren starter fint op og den finder den nye disc - men jeg kan ikke se den under " denne computer "
Hvordan får jeg den formatteret ?
Avatar billede arlet Juniormester
28. januar 2005 - 20:56 #1
start - kontrolpaneler - administration -  computeradministration - diskhåndtering

Her opretter du en primær partion på den nye disk og derefter formater den. Så kan du se den i denne computer og nu kan du bruge den.
Avatar billede skovhjem Nybegynder
28. januar 2005 - 21:07 #2
Tusind tak for hjælpen - Arlet
Avatar billede arlet Juniormester
28. januar 2005 - 21:09 #3
Velbekommen. så skal du huske at lukke dit spørgsmål pænt igen ved at marker et navn i boksen til venstre og tryk accepter..

Forsat god weekend
Avatar billede skovhjem Nybegynder
28. januar 2005 - 21:13 #4
Du må også ha' en god weekend - endnu en gang tak.