Avatar billede devlen Nybegynder
28. januar 2005 - 12:57 Der er 2 kommentarer

XCACLS.vbs - remote

Hej Alle…

Jeg har lidt problemer med XCACLS.vbs… Jeg skal sætte rettigheder på en masse filer via. XCACLS… Filerne ligger på en server, så jeg connecter remote til den. Problemet er at når jeg connecter remote til den og sætter rettighederne via. de indbyggede muligheder i XCALCS går det så langsomt, at jeg nærmest selv kan gøre det hurtigere… Er der nogen som har erfaringer med dette problem og evt. en løsning :)????

Eller er der nogen som kender en mulighed for at sætte rettigheder på filer og mapper via. LDAP?

Hvis jeg kører mit script lokalt... Går det lyn hurtigt :)

Hvis nogen har en ide hvordan man f.eks. åbner en remote session, afvikler script, der efter lukker forbindelse på en server via vbscript...???

Er også åben for andre muligheder…
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
28. januar 2005 - 13:00 #1
Du kunne jo bare lægge scriptet på serveren, og tilgå server via vnc og kører den der... Det burde give hastighed.
Avatar billede devlen Nybegynder
28. januar 2005 - 13:17 #2
DET skal kører det på mange forskellige servere... Så det skal være dynamisk...
Havde selv tænkt på et vbscript som gør følgende:

connect til server
run script
disconnect