Avatar billede xtcy Nybegynder
28. januar 2005 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Minimering af spil

Hey..
sidder her og er ved at blive godt sindsyg oven i hovedet af min bærbare... af en eller anden mærkelig oversag minimere den alt hvad jeg starter af spil.. lige så snart jeg maksimere/gendanner dem så minimere den lortet igen...
Nogle ider om hvad det kan være ?
er selv løbet tør for ting det kunne være..

har prøvet med følgende spil:
UT 2004
World of Warcraft
Red Alert
Starcraft
Avatar billede c-holst Novice
28. januar 2005 - 10:00 #1
kunne det være fordi den ikke kan trække spillene...næppe

du kan jo prøve denne lille manøvre

start med at finde den nyeste driver til dit grafikkort og dit chipset.

start op i fejlsikret tilstand F8 under opstart
Slet driveren til grafikkortet i tilføj fjern programmer
Slet grafikkortet i enhedshåndteringen

Har du haft noget problemer med driver/grafikkort gør du sådan inden du genstarter/installerer
læg din xp cd i drevet og indtast denne kommando i kør
sfc /scannow  husk mellemrum før /
retter/tjekker vigtige systemfiler

genstart maskinen og installer driveren til chipset og grafikkort
Avatar billede xtcy Nybegynder
28. januar 2005 - 10:16 #2
well det fede er jo så at de virker engang imellem..
hvis jeg starter dem op lige efter jeg har logget ming ind så er der ingen problemer.. så sidder og funderer om det er en eller anden proces der gør det...

men har de nyeste grafik drivere...
har ikke prøvet med chipsættet.. men prøver når jeg engang er hjemme..
Avatar billede xtcy Nybegynder
28. januar 2005 - 10:26 #3
løsning var ikke at have en låst proceslinje i win xp....