Avatar billede puser Nybegynder
21. marts 2001 - 18:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

STANDBY

Hej alle.
Jeg vil håbe at I kan hjælpe mig med dette problem.
Jeg har en P.C 200 MHZ med WINDOWS 98 i.
Når jeg trykker på STANDBY KNAPPEN( luk-knappen )går den i STANDBY som den skal.
Men så når jeg skal åbne den igen fra STANDBY , trykker jeg på standby knappen eller hvilken som helst anden knap , men  ca. hver 3 gang. vil den ikke starte op og så skal jeg slukke for den og starte op igen.
Hvá gør jeg.

Hilsen  Bruno
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. marts 2001 - 18:09 #1
Lytter med, min går ned bare man sætter den til at slukke for skærmen eller harddisken. WinME
Avatar billede vessel Nybegynder
21. marts 2001 - 18:36 #2
Har du hentet alle opdateringer fra windows update?
Avatar billede puser Nybegynder
21. marts 2001 - 18:39 #3
Til vessel . Ja jeg har hentet alle opdateringer fra windows update.
Hilsen Bruno
Avatar billede vessel Nybegynder
21. marts 2001 - 18:42 #4
Hmm...  Og de nyeste drivere til alt ??  Specielt lydkort er go\'e til at drille ang. standby....  Ellers kan du jo opgradere til Win98 Second Edition eller Windows ME
Avatar billede puser Nybegynder
21. marts 2001 - 19:03 #5
Til vessel.Ja og jeg vil helst ikke opgradere.
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 19:03 #6
Har du ikke under pauseskærm/indstillinger en stan by funktion?
Avatar billede vessel Nybegynder
21. marts 2001 - 19:03 #7
Så har jeg ikke flere ideeer
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 19:07 #8
Der skulle du kunne vælge 5..30 min. efter sidste tast eller musebevægelse. Så bare vække den igen ved at bevæge musen, hvis ikke du også har valgt en sluk efter ?? for så slukker du altså!
Avatar billede puser Nybegynder
21. marts 2001 - 19:08 #9
Til Zhark . Jo og dem har jeg sat til 1 time og det virker også godt nok , men når jeg skal tænde fra STANDBY går det galt.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. marts 2001 - 19:09 #10
Det hjælper ikke at opgradere til WinME
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 19:13 #11
techno> Sætter du den til at slukke så slukker den sku\' da!
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 19:17 #12
Højreklik skrivebord/egenskaber/pauseskærm der er vel i nederste højre hj. en indstilling for forsyningsmodellen ik\'?
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 19:23 #13
Havde ikke set 19:08:18
Hvis modellen står på altid tændt og så kun der bruges stand by så burde det virke, men sættes der - efter stand by en... \"sluk efter\", så kan den IKKE vækkes igen.