Avatar billede troymclure Nybegynder
27. januar 2005 - 23:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Max opløsning på MX440SE 64MB DDR W/TV 64-bit

Hej Eksperten,

Jeg har et Point of view MX440SE 64MB DDR W/TV 64-bit model VGA150146.

Men umiddelbart er max opløsningen på kortet 1024*768..

Jeg har prøvet at tjekke alle steder, men jeg kan ikke få det bekræftet.. Er der nogle der ved om kortet kan gå højere op i opløsningen?

Mvh

Troymclure
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. januar 2005 - 23:51 #1
Det kan det helt sikkert, men det er sikkert begrænset af din skærm. Kan den ikke gå højere op, får du simpelthen ikke lov at vælge en indstilling der er højere.
Så check om din skærm er registreret korrekt som en plug and play skærm eller med den korrekte (fabrikant) driver.
Avatar billede troymclure Nybegynder
28. januar 2005 - 00:11 #2
Jeg mente nok at det var noget i den retning. Men hvordan skifter jeg skærmen, når det er plug and play. Jeg kører windows media center 2005, næsten det samme som Windows xp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. januar 2005 - 00:47 #3
Den er muligvis begrænset af at det er en midia center og derfor tilpasser windows opløsningen til max opløsningen på tv-skærmen. Prøv at højreklikke skrivebordet og vælge egenskaber | indstillinger | knappen avanceret | og vælg så fanebladet geforce 4 mx440 se.
klik nview og vælg Emkelt skærm, og vælg den analoge skærm som "Aktuel skærm". Klik anvend og ok.
(jeg ved ikke om den vil genstarte)
Prøv nu om den kan sættes højere.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. januar 2005 - 00:47 #4
Tastefejlene er gratis *s*
Avatar billede troymclure Nybegynder
28. januar 2005 - 01:26 #5
Jep, det var plug and play skærmen der gjorde det.. 30 points til dig..
Avatar billede troymclure Nybegynder
28. januar 2005 - 01:27 #6
Det lykkedes..
Avatar billede troymclure Nybegynder
28. januar 2005 - 01:27 #7
Skriv lige et svar, så får du 30 point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. januar 2005 - 01:32 #8
Her kommer svaret *s*