Avatar billede zdk Nybegynder
27. januar 2005 - 21:44 Der er 7 kommentarer

Computer er Gået MAX Kold

Noob spørgsmål :P

Hvis der ikke sker noget som helst når man trykker på power knappen, er det så bundkortet der er røget eller strømforsyningen ? Dioden på bundkortet lyser dog, men det kan det jo og så gøre selvom bundkortet er brændt af.. ikke?

200 points
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
27. januar 2005 - 21:48 #1
Prøv at teste din strømforsygning! Lyder som den!
Avatar billede zdk Nybegynder
27. januar 2005 - 21:53 #2
Har prøvet med én anden, der skete heller ikke noget, ved dog ikke om denne strømforsyning virker, det gjorde den i hvertfald for et ½ år siden :P
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
27. januar 2005 - 22:22 #3
Jeg skyder sikkert helt ved siden af, men jeg har selv oplevet at fronten på pc'en ikke sat helt sluttet til, og at startknappen dermed ikke fungerede ordentlig.
Avatar billede zdk Nybegynder
28. januar 2005 - 19:51 #4
hmm prøver lige og kigge lidt på det, og så vender jeg tilbage :P
Avatar billede janomel Nybegynder
28. januar 2005 - 19:59 #5
åhh nej også dig. Har pt samme probs på en maskine. Den vilel bare ik starte den ene dag.

Så gik igang, fra bunde  af.
Ny cpu, ram, grafikkort osv. Til sidst satte jeg et andet mb i. Med det resultat at min psu, brændte det anden mb af... surt..... ((Det lugtede kraftig, så var ik i tvivl)))

Så nu har jeg ny psu og et mb på vej *g*

Men det med power knappen, plejer at være noget man hurtigt kommer igennem. Nå man har prøvet tilpas mange kabinetter, så finder man tilsidst ud af, hvad et godt og præcist slag kan gøre for at får gang i ens maskien *g*
Avatar billede zdk Nybegynder
01. februar 2005 - 03:07 #6
Prøver at sætte et andet bundkort i for at se om det virker..
Avatar billede kufe Nybegynder
10. februar 2005 - 10:46 #7
lorentsnv >> Har jeg også prøvet med mit gamle kabinet :D Det er pisse irriterende