Avatar billede mik Nybegynder
27. januar 2005 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering / Udvikling af MS Acces database 97 til 2003

Vil du være med til at konvertere og udvikle en database, som i sin tid blev lavet i MS Access 97. Den bruges stadig, men er forsømt meget i de senere år og derfor er der desværre ikke solgt nogle :-(.

Databasen er et CRM system med mange detaljer til små og mellemstore virksomheder.

Jeg må med det samme sige, at jeg ikke har mulighed for at betale forud eller under udviklíngen af databasen, men er meget interesseret i at indgå en form for partnerskab på netop dette produkt, men det kræver at man tror på sagen....

Krav til opgaven er altså et meget dybtgående kendskab til MS Access / MS Office / Visual basic, så man skal ikke være grøn indenfor området, hvis jeg må være så bramfri.

Ser meget frem til den rette person.

Med venlig hilsen
Mik

Du kan se mere om databasen på www.abm.dk under databaser.
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
29. januar 2005 - 12:26 #1
Hej Mik

Vi vil gerne indgå i en dialog med dig. Send en mere uddybende mail til Salg@Brimik.dk, så tager vi den derfra.

Mange hilsner
Michael
Avatar billede mik Nybegynder
30. januar 2005 - 22:09 #2
Mail er sendt
Avatar billede mik Nybegynder
04. august 2005 - 14:07 #3
Lukker og slukker