Avatar billede mclean Nybegynder
27. januar 2005 - 10:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 ting!

Nu har jeg efterhånden oprettet nogle spørgsmål herinde. Nogen med go respons og andre med knap så gode! Jeg har endnu ikke fattet hvorfor mine point ikke blir tildelt dem der svarer på trods af at jeg klikker på acceptér knappen! Flaget er stadig gult! Hvad f. gør jeg galt?
Avatar billede mclean Nybegynder
27. januar 2005 - 10:17 #1
nå ja! den anden ting var noget med netværk som jeg bokser med, men det opretter jeg i en anden kategori
Avatar billede peet49 Nybegynder
27. januar 2005 - 10:18 #2
Du skal markere et navn, før du accepterer.
Avatar billede norbert Nybegynder
27. januar 2005 - 10:19 #3
Du gør nok det galt at du glemmer at trykke i venstre side på den person som skal have pointene. Du skal først trykke på navnet og så accepter :-)
Avatar billede mclean Nybegynder
27. januar 2005 - 10:19 #4
okay prøver lige
Avatar billede mclean Nybegynder
27. januar 2005 - 10:31 #5
jep! Har fundet ud af det! Går jo ikke at folk bliver sure! Men takker!
Avatar billede peet49 Nybegynder
27. januar 2005 - 10:32 #6
Selv tak.
Avatar billede norbert Nybegynder
27. januar 2005 - 10:33 #7
De spørgsmål hvor der ikke er lagt et svar, skal du bede den, som skal have pointene om at lægge et svar, så fanen bliver gul, ellers kan du ikke give point. I dette spørgsmål lægger du selv et svar og accepterer dig selv, da spørgsmål om eksperten er gratis. :-)
Avatar billede roenving Novice
30. januar 2005 - 15:21 #8
-- og det vil være rart, at du lægger et svar, så spørgsmålet kan få det blå flag for et lukket spørgsmål, også selvom du har afsat 0 point ;~}
Avatar billede mclean Nybegynder
01. februar 2005 - 09:12 #9
okay