Avatar billede bobbecs Nybegynder
27. januar 2005 - 09:00 Der er 6 kommentarer

Computeres historie, teknologiens, og industriens udvikling

Hej alle

Da jeg ved der sidder mange skole elever på alle niveauer, og alle er jo meget hjælpsomme.

problemet er.

jeg skal bruge information om emnerne i toppen
Computeres historie, teknologiens, og industriens udvikling.

nogen der ligger inde med gode links, bøger, kilder osv så hører jeg gerne fra jer. den der kommer med de bedste får point :D

tak!

// Jesper
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. januar 2005 - 10:00 #1
http://www.eksperten.dk/spm/584068 - næsten samme spm.
Avatar billede bobbecs Nybegynder
27. januar 2005 - 14:12 #2
tjekker det lige !
Avatar billede bobbecs Nybegynder
27. januar 2005 - 14:18 #3
finder ikk rigtigt hva jeg søger. det jeg søger er data der give mig en "tidslinie" over computeres historie.

dernæst søger jeg information om computerens betydning for industrien og dennes udvikling efter compurteren blev en del af vores alle sammens hverdag !
Avatar billede flashnet Nybegynder
04. februar 2005 - 16:03 #4
http://www.eingang.org/Lecture/

den er godt nok på engelsk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. februar 2005 - 10:34 #5
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 21:56 #6
ping...