Avatar billede brianc Nybegynder
26. januar 2005 - 22:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af dvd

jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan afspille mine dvd'er. når jeg prøver at afspille siger at der opstod problemer med den digitale ophavsret ?.
Avatar billede bleze Nybegynder
26. januar 2005 - 22:26 #1
Microsoft's Mediaplayer har ingen DVD decoder. Du skal derfor benytte en 3. parts, feks Cyberlink's PowerDVD (også en meget bedre afspiller)

www.gocyberlink.com
Avatar billede brianc Nybegynder
26. januar 2005 - 22:35 #2
powerdvd kan heller ikke :-(
Avatar billede brianc Nybegynder
26. januar 2005 - 22:35 #3
selv ikke afspilleren der var på dvd afspilleren kunne. skærmen var bare sort
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2005 - 12:09 #4
prøv at afinstallere alle dine playere med mere
slet drevet i enhedshåndteringen

genstart og
reinstaller fx powerdvd
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2005 - 12:15 #5
Gå i START -> KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk hellemrum efter sfc). Du skal have din XP-skive parat.
tjekker og retter vigtige systemfiler
Avatar billede bleze Nybegynder
27. januar 2005 - 15:14 #6
geninst hele windows, updates, spybot, antivirus, powerdvd...
Avatar billede brianc Nybegynder
27. januar 2005 - 15:44 #7
Jeg fandt en anden dvd afspiller og den virker...ved ikke lige hvorfor syntes det er underligt at den afspiller der ligger på selve dvden ikke ville afspille...Og ved godt nok ikke hvorfor powerdvd ikke ville, for syntes da den plejer at ville afspille alt.
men syntes det er mest fair at bleze får pointene
Avatar billede bleze Nybegynder
27. januar 2005 - 16:23 #8
det synes han også ;)
Avatar billede brianc Nybegynder
27. januar 2005 - 17:25 #9
hmmm hvorfor kan den ikke acceptere et svar ?
Avatar billede brianc Nybegynder
27. januar 2005 - 17:25 #10
kunne den også :-)