Avatar billede nisjo Nybegynder
26. januar 2005 - 21:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i computeren ved brug af the Sims

Jeg har det problem, at når jeg opretter en person i The Sims, går computeren øjeblikkeligt ned. forinden fremkommer en blå skærm med fejlvisninger i ca. 1 sekund. Computeren skal derefter startes manuelt. Tænkte på om det kunne være ram-fejl??
jeg ville blive overordentlig glad, hvis nogen kunne hjælpe mig med at løse mit problem. På forhånd tak!!
Avatar billede japping Nybegynder
27. januar 2005 - 14:59 #1
På The Sims hjemmeside kan du finde et program, der skanner din PC og finder ud af, om den kan bruges til programmet.
Husk også at du skal være logget ind som administrator for at kunne spille spillet med alle funktioner.
Avatar billede nisjo Nybegynder
28. januar 2005 - 19:23 #2
tak for dit bud, det løste nu ikke helt problemet men det gav svar på hvad der er galt. hvis du poster et svar skal du få dine points;)!
Avatar billede japping Nybegynder
29. januar 2005 - 11:23 #3
Hermed svar.