Avatar billede jan1954dk Nybegynder
26. januar 2005 - 17:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rediger / Vis Kilde knappen er deaktiveret?

Hejsa, jeg har på mystisk vis fået deaktiveret min Rediger knap på værktøjslinien i interneteksplorer.

Er der nogen måde jeg kan få den aktiveret igen (jeg har en fornemmelse af, at den konflikter med noget, da den virker som om den altid er deaktiveret)

venlig hilsen
Jan1954dk
Avatar billede jguru Nybegynder
26. januar 2005 - 20:11 #1
prøv: funktioner>internetindstillinger slet cookies

hjælper det ikke så slet de midlertidige internetfiler også.
Det har løst problemet for mig et par gange.
Mvh
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
27. januar 2005 - 17:23 #2
Hej jguru! Det var det svar som jeg kunne bruge så jeg sender dig hemed de 30 point, og mange tak for hjælpen
Med venlig hilsen jan1954
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
27. januar 2005 - 18:58 #3
Hejsa Jguru, jeg tror jeg har lavet en fejl - jeg er lidt ny medhensyn til de her point, det lader til jeg har givet mig selv de 30point som du skulle have haft - hvis du kan svare på denne kommentar, så giver jeg dig lige de point du skulle have haft. Ellers må du lige sige mig hvordan jeg skal gøre.

Med venlig hilsen jan1954
Avatar billede jguru Nybegynder
27. januar 2005 - 20:21 #4
Hej Jan1954

jeg tror du er nødt til at smide et nyt spørgsmål ex. med overskrift:
point t. Jguru - hvor jeg så kan svare og du kan tildele point, a la:
http://www.eksperten.dk/spm/583779
mvh
Jguru