Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
26. januar 2005 - 09:04 Der er 4 kommentarer

word 2003 lukker ned uden nogen advarsler eller fejl i loggen

Hej.
Jeg har opgraderet fra office 2000 til small business office 2003.
Efter jeg har gjort det, så lukker min word ned ca 20 sek efter at den er startet lige meget om jeg har åbnet et dokument eller lavet et nyt. Jeg har kørt alle opdateringer både til windows og office.Maskinen kører windows xp prof, med mcafee 8.0i og nokia software til at synkronisere med en nokia 9500. Er der nogen der har en løsning på dette problem, log filerne viser ikke noget og der er ikke nogen fejl meddelse i word. Jeg har sikret mig at word ikke bliver brugt som email editor i outlook.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 10:01 #1
Det ligner altså en grimmer virus.
Prøv at luk for mcAfee og firewall og klik på denneher:
http://dk.trendmicro-europe.com/consumer/products/housecall_launch.php
Bagefter bør du nok kigge på www.spywarefri.dk
Du har forhåbentlig en god firewall?
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
26. januar 2005 - 10:35 #2
Hej Hans.
Jeg har maskinen koblet op til en small business server 2000, hvor jeg kører isa firewall og foruden det har jeg også en zyxell zywall 2 som jeg også bruger som adsl router, og ingen andre maskiner på nettet har det problem, har prøvet at scanne efter med andre virus scannere, så det er desværre ikke det der er problemet.
Avatar billede rvm Nybegynder
26. januar 2005 - 12:57 #3
Prøv at køre funktionen "Find og ret fejl" - den har løst mange mærkelige problemer for mig :-)

Du finder den på menulinien under hjælp. Den retter også de andre office programmer, så hvis du ikke kan få det til at virke i Word så prøv Excel
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
27. januar 2005 - 09:20 #4
tak for tippet, har prøvet det, har også oprettet en case hos microsoft, men de har ikke nogen løsning på det, på nuværende tidspunkt.