25. januar 2005 - 23:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan du lave en hurtig chat?

En hurtig lille LAN chat som er "funktionel"... den skal sendes til alle computere på netværket og man må godt kunne gemme den forrige besked... lidt a la "ICQ" :) programmet på godt kører over Dos's Net send hvis det gør jobbet nemmere :)

/200 point gives for dette... gør man jobbet RIGTIG godt.. kommer der nok 400point på tale :)

//Shinji
Avatar billede cybermike Nybegynder
26. januar 2005 - 12:57 #1
Du maa ikke udlove mere end 200 point....desuden taler du om points som var det guldstykker.

Start med at smide 2000kr paa bordet saa er den ved at vaere der.
29. januar 2005 - 01:41 #2
bah