Avatar billede king_toga Nybegynder
25. januar 2005 - 20:33 Der er 1 løsning

P4C800-E Deluxe og lydkort problem!

Hej Eksperter!

Har lige prøvet at installere det medfølgende usb/firewire/lyd - frontstik til mit bundkort. Det ser ikke ud til at virke, så jeg har pillet det ud igen. Nu er der tilsyneladende ikke noget lyd der virker, hverken mit audigy 2 eller den på bundkortet installerede lydchip virker efter hensigten. Der er godtnok lyd på den udgang på det kort jeg har valg til at processere min lyd, men den er super super svag. Der meldes ingen fejl nogen steder. Har geninstalleret XP og slået lydchip på bundkort fra og kun installeret audigy-drivere, men godt det samme...

Nogen der har en løsning ?

Henrik
Avatar billede king_toga Nybegynder
13. februar 2005 - 23:13 #1
Hep!

Efter flere tests har jeg konstateret mit bundkort for værende færdigt. 3 ud af 4 SATA stik på bundkort er toast, det samme er onboard lyd samt LAN. Det er sku ringe for et deluxe kort der aldrig har været OC...! Og som prikken over i'et har det ristet to sata-disks.

~henrik