Avatar billede burnoutdata Nybegynder
21. marts 2001 - 13:33 Der er 8 kommentarer

Linux vs. Windows

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor det ene styresystem er bedre end det andet??? Jeg ved nemlig ikke helt hvorfor der er nogle der synes det ene er bedre end det andet!!!!

NeMo
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 13:36 #1
hvor meget nørd er du..??
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
21. marts 2001 - 13:38 #2
Ikke det helt store, men jeg ved da så meget, at jeg godt kan se at Windows har mange fejl, og det er rimelig nemt at ødelægge et eller andet. Selv min lillesøster kan finde ud af at slette hele lortet!!!!!!!

NeMo
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 13:39 #3
Kør win 2000.. Det er møg stabilt...

-Anders
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
21. marts 2001 - 13:42 #4
Ja, men så giver du mig lige pengene. Jeg ved da godt at man godt kan få det br****, men alt det der er sku da dyrt. Jeg synes også det er mange, når man skal gi 300 kr., når bare kan gå hen til en ven og få det br****!!!!! Hvad mener du???

NeMo
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2001 - 13:43 #5
Ja Windows er stabilt som a-torsten siger, men det udnytter ikke maskinen potientiale som linux gør. Linux har en tendens til at udnytte dit hardware bedre.
Avatar billede burnoutdata Nybegynder
21. marts 2001 - 13:45 #6
Jeg kender ikke Linux særlig meget, men hvor meget nørd skal man være for at kunne forstå styresystemet??????? Koster Linuxprogrammer egentlig noget???????
Avatar billede hotpop Novice
21. marts 2001 - 16:42 #7
Linux er for nørder der godt kan lide at sidde og pille ved systemet og kan lide at se ddet gå ned 100 gange tiere end win9x/win2000.
(Har selv prøvet det)
Avatar billede kauan Nybegynder
03. maj 2001 - 23:23 #8
Tjaaaaa, Jeg vil fortrække GNU/Linux, alene pga., at det er fri software.