Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:11 Der er 69 kommentarer og
1 løsning

ADMIN! Nomiz bruger slemme ord.

Nomiz er en værre en . Han bruger bandeord og alt muligt. Skal han mon ikke slettes?
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:12 #1
doh
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:12 #2
Det er rigtigt - han bander og kalder os for idioter!!!! Vil du tro det - han er en rigtig grov en!!! :-o se bare her -> http://www.eksperten.dk/spm/58433
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:12 #3
Hvad betyder doh?
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 12:13 #4
Hvis du nu accepterer mit svar, så afleverer jeg pointene til Admin og så smutter du hjem, ikke????
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:13 #5
Fusk007, nu skal du høre. Man sletter ikke folk, fordi de har bandet og svovlet over en meget dum snyder. Men man slettet tilgengæld folk som snyder! jaah..!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 12:14 #6
fcs..*gg*.... Du vil forbi mig vil du..*gg*...

Ej fornuftigt...

-Anders
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:14 #7
HOV HOV - DET ER FUSK!!! - JEG SVAREDE FØR DIG FCS!!!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:15 #8
fcs->

Hvorfor skal jeg aflevere pointene til dig? delfinmanden sagde vi skulle dele pointene og du har flere end mig.
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:15 #9
det er rigtigt a-torsten - han vil bare fuske selv vil han!! - HAN SKAL LOGGES AF!!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:15 #10
fusk007, doh er det lille udtryk som symboliserer at man tager sig til hovedet og tænker \"damn, en bonghjerne...\"
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:16 #11
Hvad er en bonghjerne?
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:17 #12
Ryger du også BONG!!!!!!

Admin han opfordrer os til at indgå i et hash misbrug!!
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 12:17 #13
fusk1>> Vil gerne er ret langt fra har gjort - husk det
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:18 #14
fusk007 en bonghjerne, er en enormt tåget person, med en inteligenskvotent på højde med hans skostørrelse..

/vh
Simon
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:18 #15
hvad fcs?

Dine sætninger hænger ikke sammen.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 12:19 #16
Ahh.. Hvor skal sådan en idiot lave så meget pis.... Det er da utroligt at en lille blegfed nar på 13 år ikke kan holde sig væk....

-Anders
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:19 #17
nomiz-< Jeg bruger heldigvis nummer 200 i skostørrelse.
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:19 #18
anders:> Nemlig!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:20 #19
fusk007:> Det var da heldigt for dig, hva\'?
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:20 #20
a-torsten->

Jeg er ikke 13, og jeg er heller ikke fed. Måske er det dog som har mindreværdskomplekser?
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:20 #21
nomiz->

jep, jeg føler mig også meget klog.
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:21 #22
Gad vide om admin kan IP-banne folk fra serveren? Det kunne da være OK, fedt, for så kunne han kontakte den skole han sidder, på og fortælle hvorledes han har opført sig, og SÅ er der skideballe til de små fuskere..

/vh
Simon
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:21 #23
Jeg er fed, men jeg er faktisk mere end 13!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 12:21 #24
Fusk.. Ja temlig sikkert.... Bare jeg var så sej som dig... Du er simpelthen den sejeste bruger jeg har mødt herinde....

*ehh\'..
-Anders
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:22 #25
fusk1, nååh, du er måske 13`og et ½?
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:23 #26
Det kunne være smart hvis han kunne IQ-banne, men så ville FCS aldrig have været her og det ville jo være synd!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:24 #27
nomiz-> næ, men det er du måske?

a-torsten-> Er jeg sej? Ja lidt, men kun om torsdagen.
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:24 #28
Jeg har samme alder som dit skonummer plus minus det som er i overskud eller mangler! :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:24 #29
Damn, man. Jeg vil håbe vi kan finde den skole han er på, så vi kan få ham bustet!
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 12:25 #30
fusk1>> Du skrev: \"- han vil bare fuske selv vil han!!\" det var det min tidligere kommentar gik på.

Mht. IQ, så har jeg ingen problemer med min IQ. Jeg synes bare at det er synd for dig at du er ca. 20% dummere end våd flormelis. Skrid nu herindefra og lad os seriøse brugere være i fred
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:26 #31
nomiz->

Har du så tænkt dig at skyde mig når du ser mig?
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:26 #32
Nææ - for jeg er en HÅRD hacker og jeg kan ændre IP adressen så den kommer over på din skole og når de så ser hvad der bliver skrevet af bandeord fra 1. klasse så bliver du kaldt ind til FORÆLDRESAMTALE!!!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:27 #33
fcs-> Hvad nu hvis den våde flormelis har en IQ på 250? Så ville fusk1 jo have en IQ på 200! En del over gennemsnitet.
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:27 #34
FCS er vist heller ikke så gammel...

ADMIN>>> KAN DU IKKE LOGGE FCS NU DU ER I GANG!!!! HAN DRILLER
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:28 #35
nomiz-> Går du kun i 1.? Du skriver da rimeligt godt så.
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:30 #36
okay fusk1. Du får pointene fordi du kommer fra Congo.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 12:32 #37
Er der nogen der har mailet info@eksperten.dk

Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:34 #38
Ja - jeg synes at vi skal melde nomiz MED DET SAMME - så er han her i hvert tilfald ikke til at genre os mere...

gør du det a-torsten? Jeg kan jo også - jeg har en email som hedder snyyd@hotmail.com så kan du sende mig en nu du er igang!
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:35 #39
Tak for pointsne - jeg tror jeg vil dele dem ud til de fattige i Bogenses gader :-)
Avatar billede freddyf Nybegynder
21. marts 2001 - 12:39 #40
og kage
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:41 #41
Hvis nu i bare sletter hele databasen så bliver alle meget gladere!!!

Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:51 #42
Jaaaa! Slet nomiz.

Han er vist ikke sund for eksperten.

Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
21. marts 2001 - 12:55 #43
det er du sq heller ikke !!!!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 13:03 #44
emulatorspil.dk->

Du er vist en af de store drenge.
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
21. marts 2001 - 13:04 #45
fusk007 ->> Hvorfor så det ?
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 13:08 #46
emulatorspi.dk->

Fordi du kan alle de hårde chatforkortelser.
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
21. marts 2001 - 13:10 #47
Fusk007 --> Nej jeg kan ikke, Jeg gider ikke en gang at chatte.!-
Avatar billede wikings Nybegynder
21. marts 2001 - 21:18 #48
Fusk007 - Fusk1 oprettet samme dag med 30 sek. forskel:: Blink Blink!!!!!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
21. marts 2001 - 23:30 #49
LOL...det er længe siden jeg har moret mig så meget.. fusk007 og fusk1 har tydeligevis en god humor..at den så skulle (mis)bruges herinde er jo lidt synd.. ;)
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 08:27 #50
OK - vi må vel hellere indrømme det.

Vi er gamle brugere på eksperten og vi har begge daltaget i mange diskussioner om humor på eksperten. Mange glemmer at tage visse ting med et glimt i øjet, og alt for mange råber \"fusk\" hele tiden over de mest åndsvage ting.

De rigtige eksperter vil til en hver tid verne om eksperten som et seriøst forum, men de kvæler sig selv og gør det nærmest kedelgt. Man skal ikke acceptere fuskere, men man skal heller ikke råbe fusk konstant - for så ødelægger de det for nye brugere og for sig selv.

Disse spørgsmål er lavet som en harmløs spøg fra to som keder sig, men som samtidig tester de RIGTIGE eksperters reaktion.

Vi opretter brugere som hedder fusk1 og fusk007 og så laver vi et latterligt spørgsmål med et latterligt svar og giver det 300 point. Der er her tale om god humor og det vil en hver \'rigtig\' ekspert forstå.

Vi har ikke spildt nogens tid, og vi har på intet tidspunkt tænkt os at fortsætte med disse temporere brugere så der er ikke engang tale om snyd, men bare sjov - og folk med humor kan sagtens se det sjove i dette.

>>kornfreak - du har fat i noget af det rigtige i dit indlæg. Det er god humor, men om den er misbrugt kan man så diskutere.

>>nanoq - jeg har en føling med at du har forstået hvad dette går ud på og jeg er glad for at du forstår denne humor - du er en rigtig ekspert!

>>nomiz - tak fordi du legede med! Det har været lidt sjovt ikke?! :-)

Og til alle jer andre - vi havde det sjovt og de fleste af jer havde det også.

>>admin (hvis du nu skulle komme forbi) - Vi har ikke gjort dette med henblik på at genere nogen, men for at have det lidt sjovt og teste de andre eksperter. Vi er alle enige i at det ville være uheldigt hvis dette blev gentaget, men det har været sjovt og jeg håber du har forståelse for det.

Saubermacher = fusk1
Hans_Nielsen = fusk007

Tak for god humor!! :-)
Avatar billede vuffe Nybegynder
22. marts 2001 - 09:07 #51
hvorfor synes i at det er så helvedes sjovt at oprette og teste eksperters adfærd ved snyd? Hvis i vil more jer kan i sq da oprette et spm. under generelt: fri debat og give det 0 point.
Hvis i vil teste andre eksperters adfærd omkring snyd, kan i sq da bare se på de andre spm om snyd, dem kommer der jo masser af hver dag.

Og i øvrigt er det ulovligt at have mere end 1 profil på eksperten. Tågehoveder!
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 09:24 #52
Men det er vist ikke helt det som er pointen!

Når en snyder opretter en bruger kalder han den bruger for noget seriøst så han kan overføre point, men vi laver nogle brugere som hedder snyd og giver hinanden point!! Så er vi ligepludselig ikke seriøse snydere længere fordi vi regnede ikke med at slippe godt fra det. Hvis vi ikke bliver logget af snart så regner jeg med at sende admin en mail selv.

Vi ville ikke se eksperternes reaktion på snydere - vi ville se om eksperterne forstod en joke - og det gør du øjensynligt ikke, du forstår ikke´engang pointen.

Hvis vi havde oprettet det under fri debat og givet det 0 point havde der ikke været nogen reaktion! Og så havde pointen været død og vi ville bare have været 2 almindelige skægte som prøvede at lave lidt rav i den.

Vi er godt klar over at det er forbudt med mere end en profil, og vi har også skrevet vores rigtige brugernavne på i forklaringen så alle kan se at vi er reelle og vi håber da på at blive accepterede, men det er da klart at vi også er klar til at blive smidt af!

Vi er ikke tågehoveder - vi kedede os og lavede noget sjov, alle dem som kunne se det sjove var vinderne ved dette - ingen kan lide sådan nogle som dig der efter sådan en omgang sjov - du er vred og du forstår det ikke. Det viser vist mere om dig end om alle os andre!

Håber at du forstår pointen vuffe og jeg glæder mig til at se om admin laver et indlæg...

Saubermacher
Avatar billede fcs Novice
22. marts 2001 - 10:12 #53
OK, jeg bliver lige nødt til at kommentere dette. Jeg har da siddet og smågrinet af nogle af kommentarerne der er kommet undervejs, men jeg kan på ingen måde se hvorfor I har gjort som I har gjort. Man ringer jo heller ikke til politiet og råber tyveri, bare for at teste deres reaktioner eller lave sjov fordi man keder sig.

Eksperten er vigtig for mange personer. Det har kostet Admin\'erne 1.000-vis af timer og kroner at lave dette sted. Dagligt er der 100-vis af brugere der får hjælp med deres problemer og andre mennesker der har det rart fordi de har mulighed for at hjælpe andre. Admin\'erne har meget travlt i øjeblikket med at arbejde på eksperten og alt det I har lavet her påfører dem en masse ekstra arbejde. Der er brugere der skal slettes, de skal vurdere om Hans Nielsen og Saubermacher skal slettes (hvilket jeg synes I bør - så kan det være at I kan lade være med at spilde andre folks tid). F.eks. skal Admin\'erne også til at genoprette top10 listen i denne kategori (virus), da I har smadret den med jeres \"sjove\" tidsfordriv.

1  fcs  1007
2  fusk1  600
3  kharder  543
4  snowball  342

I er da udemærket klar over hvordan brugerne herinde reagerer ved forsøg på snyd, så det er noget vrøvl at skrive at I ville teste vores reaktioner. Som I selv skriver: \"vi kedede os og lavede noget sjov\"!!!! Næste gang I keder jer og vil lave noget sjov, så lad være med at gøre den slags herinde. Vi er trods alt en del tilbage herinde som tror på ekspertens ide og som gerne vil værne om den - til gavn for os selv og de brugere vi kan hjælpe.

Jeg håber at I forstår pointen og glæder mig til at se et svar fra både jer og Admin...

FCS
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. marts 2001 - 10:18 #54
FCS>> Bravo :O)
Avatar billede vuffe Nybegynder
22. marts 2001 - 11:21 #55
>>> Fusk1
Ja nu gentager du jo dig selv, jeg har læst de andre indlæg og har folængst fattet at i er to gamle brugere der \"laver sjov\". Hvad der er så skide sjovt ved det fatter jeg ikke. Og desuden er jeg ikke en kedli\' én der kun vil følge reglerne, men jeg synes at dette her virkelig var overflødigt og plat, ingen gang sjovt. Der er vist ikke ret mange andre end jer selv der har fattat \"pointen\", som i kalder det, på en sjov måde.
Din \"roman\", attenteret primært til mig (går jeg ud fra), er dog en værre gang vås! det handler udelukkende om hvordan du opfatter ting og folk, og hvad du synes er morsomt. Og \"vinderne\", som du siger, hvor mange tror du synes at det var en fed joke?? Hvad der er morsomt bliver vi nok aldrig enige om, men lad os se hvad overdommer admin har at sige.
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 12:04 #56
Du har jo ret... ingen tvivl om det og det argument som rører mig mest det er at admin skal bruge tid på at slette os - og dog, det kan ikke tage 2 minutter at gøre det!

Det med top ti det ordner vi bare... Jeg giver de 600 point til saubermacher og han bliver også slettet - så er der ikke flere topti problemer!

Vi vidste da godt hvad reaktionerne ville være og vi var godt klar over at de ville være vrede, men pointen er at dem der er vredest det er dem som ikke fatter konceptet på eksperten.

Regler er til for at blive overholdt og reglerne på eksperten SKAL overholdes af alle for når man er så mange brugere så kan Admin ikke komme og dømme i alle snyd tilfælde.

derfor er det træls. Risiskoen er det eneste andet rigtige argument - at andre vil gøre det samme fordi det var sjovt.

Dette tilfælde af \'snyd\' skal tages som kritik til eksperten og med en meget stor poirtion ironi. Spørgsmålet var, \"hvordn virker mit tastaturet og svaret var \"opdater BIOS\'en og formatér din harddisk. Det er de to typiske svar alle får her.

Mit eget argument nr 2 er at jeg er TRÆT til døde af den måde alle får tæsk på herinde på eksperten. Eksperten er ikke hyggelig længere. Jeg har været bruger i lang tid og jeg er jævnligt blevet beskyldt for snyd i alle mulige situationer og alle er HELT VILDT SURE!!!

Vi gør grin med - forstår i det ikke!!!!?????

Eksperten trænger til en kærlig hånd - til at blive mere tidssvarende.

Der var engang hvor det var nok for to drenge at sidde på deres værelse med 56k og klare ekspertens brugere, men det er det ikke længere!!

Alle råber fusk og det er blandt andet det vi har gjort grin med. vi har ikke gjort noget alvorligt - det eneste der er sket her er at admin skal fjerne 4 brugere. Jeg er også hård til SQL og det tager ikke så lang tid...

Håber at i kan se det og har forståelse for synspunktet. jeg undskylder til alle som ikke kan se det sjove her - men mest til dem som har mistst deres top 10 plads...
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 12:06 #57
det var til fcs
Avatar billede fcs Novice
22. marts 2001 - 13:38 #58
OK, så må jeg jo heller svare ;-)

Admin skal bruge meget mere end 2 minutter på at slette brugere. Han skal læse alle indlæg i de spørgsmål det drejer sig om og checke eventuelle links der er lagt i svar og kommentarer (for at være sikker på ikke at gøre noget der er uretfærdigt)- ergo kan denne \"lille uskyldige gang sjov\" I har lavet godt komme til at tage op til ½ time!!!

Ydermere er det et irritationsmoment, som gør at folk ikke gider at bruge den samme energi på eksperten som tidligere. Jeg kender mange af de brugere som har været her længe og de gider ikke rigtigt mere pga. snyd og brugere der ikke opfører sig ordentligt. Der er for meget \"støj\" (inklusive jeres \"spøj\") herinde og jeg tilslutter mig snart den gruppe som ikke gider længere. Man må så bare håbe for de mange brugere, som tager eksperten seriøst, at Admin\'erne også gider at fortsætte det til tider sikkert meget sure arbejde.

Mht. top10: Det hjælper ikke at give point videre, da top10 tæller ved optjænte point. Hvis du giver de 600 point videre til en enden herinde vil vedkommende også komme på top10 med 600 point tjent i denne kategori, altså dele 2. pladsen med dig!!! Derfor skal Admin nu manuelt ind og rette top10 - endnu mere spildt tid på grund af jeres \"sjove\" indslag!!!

Hvordan kan du sige at dem der er vredest er dem der ikke fatter konceptet? Det er jo netop dem som tager eksperten seriøst og lægger et godt stykke arbejde herinde der er surest . Hvordan kan det være at misforstå konceptet bag eksperten????

Du skriver selv: \"Regler er til for at blive overholdt og reglerne på eksperten SKAL overholdes af alle for når man er så mange brugere så kan Admin ikke komme og dømme i alle snyd tilfælde. \" Hvorfor fanden gør du det så ikke selv???????

Du skriver også at det var ment som en kritik af eksperten og at det var ironisk ment. Der er en kategori som hedder \"Om Eksperten\" der kan bruges til kritik - hvorfor indleder du ikke en dialog med Admin om de punkter du har kritik til???

Ydermere kan det være meget svært at se ironien i det spørgsmål du refererer til. De forsøg der har været på at snyde tidligere har tit lignet netop det I skrev og derfor kan man ikke gennemskue ironien. Det at I kalder jer noget med Fusk... kan heller ikke bruges som argument for ironi, da der tidligere har været brugere med navne som Snyder, fusker, etc. (kan ikke lige huske de præcise navne). Argumentet om at vi skulle kunne gennemskue det på grund af ironi holder altså ikke!!!!

Angående argumentnr. 2: Du skriver at du har været her i lang tid (112 dage) Jeg har været her i 756 dage og du har da ret i at tonen har ændret sig. Jeg tror at det skyldes 2 ting:

1. Der er flere der reelt forsøger at fuske, hvilket giver flere sager.
2. Der er kommet masser af nye brugere og de er nok lidt for hurtige på aftrækkeren til at råbe snyd. Jeg synes at det er meget sjælden at en af de meget erfarne brugere kommer med beskyldninger som ikke er iorden.

Det drejer sig derfor om to ting: At gøre folk opmærksom på at snyd ikke tolereres og at det altid bliver opdaget, samt at folk skal slå lidt koldt vand i blodet og checke efter inden man kommer med anklager!

Du skriver at I gør grin med de sure brugere der har beskyldt dig for snyd. Hvad har det med mig at gøre? Hvorfor skal jeg belemres med jeres pinlige forsøg på at gøre grin med andre? Hvorfor kontakter I ikke de brugere det drejer sig om og får luften renset? Det eneste I har gjort grin med i denne sag er:

1. Jer selv.
2. Alle brugernes tid og respekt for eksperten.
3. Det hårde arbejde Admin\'erne har lagt i at stable dette formidable site på benene!

FCS
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 15:12 #59
Jeg syntes under ingen omstændigheder det var sjovt. Hvis nogen gør, er det i så fald en smagløst dårlig humor. Har ihvertfald mistet en del respekt for dig, Saubermacher.
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 15:17 #60
Jeg vil gerne kommentere følgende: \"pointen er at dem der er vredest det er dem som ikke fatter konceptet på eksperten\"

Nu skal du høre, hr.! Eksperten er til for at eksperter kan hjælpe eksperter, altså selve konceptet går ud på at folk skal hjælpe hinanden. Men hvor fedt er det når to mennesker syntes det er så hylende morsomt at oprette alt det fis, og argumentere med: \"De der ikke forstår er bare dumme, og fatter ikke pointen..\"  tsk tsk.. Meget svag udtalelse..

/vh
Simon
[og gider derved ikke at deltage mere i denne åndsvage debat]
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
22. marts 2001 - 16:01 #61
SKOOOOD !!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 18:56 #62
simon_styrk:> ??
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
22. marts 2001 - 21:58 #63
syntes bare at hele dette spm (indlæg) er noget skod !

Altså alt dette...Og nu tænker jeg stakkels admin, han skal læse hele denne side :(
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 21:59 #64
Ja, stakkels ham. Gid saubermacher og ham den anden havde andet at tage sig til..
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
22. marts 2001 - 22:00 #65
nomiz nomiz nomiz nomiz....

Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:24 #66
Synes det er synd for admin, at hans db bliver fyldt op, med bare det rene PJAT !!!!

SKAM DIG FUSK1 og FUSK007!!!

FÅ JER ET

L-I-V ... = LIV ..

Skal jeg også forklare hvad et \"LIV\" betyder????
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:26 #67
Det er sådan et alle mennesker har, undtagen lige DIG !!! (FUSK1 og FUSK007\")

FUSK 1 : Oprettelsesdato 2001-03-21 11:33:33
FUSK 007 : Oprettelsesdato 2001-03-21 11:33:50

HVOR AMATØR AGTIGT !!!!!
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:27 #68
Hvornår Fa**** lærer i at  i ikke må snyde????????

Tsk tsk..
Avatar billede nomiz Nybegynder
24. marts 2001 - 17:10 #69
mouzey, måske skulle du læse lidt længere oppe i teksten. Saubermacher indrømmede at det var ham der forsøgte at være pisse sjov..
Avatar billede nomiz Nybegynder
24. marts 2001 - 17:11 #70
Magnus:> Hvad mener du?