Avatar billede thewolf Nybegynder
24. januar 2005 - 18:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen af dine e-mail-konti kunne sende til denne modtager.

Hej - håber nogen kan hjælpe

Lige pludselig begyndte min Outlook 2003 at opføre sig meget mærkeligt og jeg kan pludselig ikke sende mail.

Jeg benytter smtp.cybercity.dk (og kan telnette til denne på port 25). Jeg har netop startet sagen med CyberCity også...

Sender jeg en mail fra min outlook får jeg følgende fejl nærmest samtidig med at mailen afsendes:
Kan ikke leveres: test
Systemadministrator
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    test
      Sendt:    24-01-2005 18:06

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'thewolf@imv.au.dk' den 24-01-2005 18:06
            Ingen af dine e-mail-konti kunne sende til denne modtager.

Hmmm.... denne "systemadministrator" har e-mail adressen "systemadministrator" og er e-mail typen "SYSTEM"

Hvad skal jeg gøre? Er det SMTP serveren som afviser mig, eller er min Outlook bare fucked up? Jeg prøvede at mail fra min bærbare gennem Outlook på et andet net (benyttede smtp.mail.dk) og det gik fint. Satte jeg derefter den til min cybercity forbindelse og skiftede SMTP fik den samme fejl...
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. januar 2005 - 18:46 #1
prøv at skift din SMTP til vip.cybercity.dk i stedet for.
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. januar 2005 - 18:47 #2
Smtp og Pop 3
Avatar billede thewolf Nybegynder
24. januar 2005 - 18:50 #3
Det virker perfekt... man spørger så sig selv hvorfor CyberCity ikke oplyser dette...
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. januar 2005 - 18:53 #4
Jaaa godt spørgsmål :-). Dårlig Support måske :-)
Avatar billede leif Seniormester
24. januar 2005 - 19:29 #5
I al min tid jeg kender til CC har det altid været vip.cybercity.dk der skulle bruges !