Avatar billede ulbert Nybegynder
24. januar 2005 - 15:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Video Gamma settings på 6600GT

Jeg har fået et nyt grafikkort Geforce 6600GT. Problemet er så at når jeg skal se en film er det helt vildt mørkt man kan næsten ikke se noget. Jeg bruger asus nvidia 66.97 driver  og har prøvet andre, men kan ikke få indstillet det så der kommer mere gamma eller brightness når jeg ser film den kan fint indstille på både desktop og spil.    Hvad kan jeg gøre ????
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
24. januar 2005 - 15:51 #1
Lytter med, jeg døjer med et lign. problem
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
24. januar 2005 - 15:53 #2
Ved ikke lige om dette er en løsning, men det kan da bruges hvis der ikke kommer andre forslag.

Download powerstrip, der kan man sætte gamma som ihvertfald hos mig virker overalt, i spil og windows.
http://www.downseek.com/download/get/?id=21155&url=http://www.entechtaiwan.com/files/pstrip.exe
Avatar billede ulbert Nybegynder
24. januar 2005 - 17:40 #3
Jeg har powerstrip det virker ikke på film video. men kanont i spil og desktop
Avatar billede ulbert Nybegynder
12. august 2009 - 17:07 #4
Det er fikset i senere drivere