Avatar billede webmasterm Nybegynder
24. januar 2005 - 15:11 Der er 1 kommentar

Clarkconnect med mysql

Hej Eksperter..

Ville høre om i kunne hjælpe mig! Har installeret en server på min gamle pc. Har installeret Clarkconnect 2.2 !

Også er problemet at mysql ikke virker. Jeg har installeret phpmyadmin under var/www/html !  Men hvordan får jeg den til at virke?

Den kommer med denne fejl :

Fejl

MySQL returnerede:

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2)
Avatar billede webmasterm Nybegynder
24. januar 2005 - 15:16 #1
Har også været inde og se om den er der. Altså mappen eller filen. Men når jeg kommer ind i mappen lib er der ikke en mappe der hedder mysql?