Avatar billede javanewbie Nybegynder
24. januar 2005 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Starte en java-app i en .jar fil

Hvis jeg laver en META-INF mappe og deri lægger en MANIFEST.MF fil med de korrekte oplysninger, kan jeg fra en DOS-prompt køre applikationen ved blot at skrive

java -jar filnavn

Men det har jeg så lært at jeg ikke kan på Unix... Er der en anden mulighed der?
Avatar billede javanewbie Nybegynder
24. januar 2005 - 13:26 #1
Jeg var vist lidt for hurtig.

Jeg har naturligvis pakket hele min applikation ned i en .jar fil, og deri lagt min MANIFEST fil. Det fungerer fint i Windows/DOS, men ikke i Unix. Then what?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2005 - 13:28 #2
det kan du også på Unix
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2005 - 13:29 #3
Så vi skal vide lidt om hvilken fejl du får etc.
Avatar billede javanewbie Nybegynder
24. januar 2005 - 13:32 #4
Jeg har lige opdaget at javaversionen ikke er heeeeelt ny på den unix jeg har forsøgt at køre det på. Jeg finder lige en anden maskine der er lidt mere opdateret, og vender retur om det går bedre.
Avatar billede javanewbie Nybegynder
24. januar 2005 - 14:12 #5
Så kørte det. Der er så nogle javax klasser den brokker sig over, men det må være et classpath problem.

Jeg lukker og beklager ulejligheden. :-)