Avatar billede henrik_40 Juniormester
24. januar 2005 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Java Virtuelle Maskine i Firefox

Hej
Når jeg lader suse 9.2 føre automatisk opdatering af java, virker JVM pludselig ikke i Firefox, men fint i Konqueror.
Jeg ved ikke hvordan jeg får lagt plugin til Firefox.

Kan nogle hjælpe mig?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
24. januar 2005 - 11:34 #1
Avatar billede henrik_40 Juniormester
24. januar 2005 - 11:51 #2
Jo tak har været inde på omtalte side, og forsøgt at lave symbolsk link - men ligemeget hjælper det.
Avatar billede rasmax Nybegynder
26. januar 2005 - 09:45 #3
Lyder besynderligt eftersom jeg har suse 9.2 og har gjort det samme. Har du opdateret din firefox via yast eller har du selv installeret en nyere version af den?
Avatar billede henrik_40 Juniormester
26. januar 2005 - 10:52 #4
Under opdateringen - og installeringen af en masse spændende java-værktøjer - gik det galt.

Så gik jeg på java's hjemmeside og opdaterede manuelt - uden held.

Men da jeg fjernede alt hvad, der hed java - og NEDGRADEREDE til den java, som fulgte med suse 9.2 virkede det.

Lige så snart suse foretog automatisk opdatering fik jeg balladen igen - java virker i konquerer, men ikke i firefox
Avatar billede rasmax Nybegynder
26. januar 2005 - 18:49 #5
Kunne det være firefox den er galt med? Har selv den nyste version af java installeret fra suse det er vist 1.4.2-06, men den var da vist på min cd. Du kan prøve at smide en nyere version af firefox ind og se om det skulle være det der er problemet. Du kan finde firefox til suse her og enten selv bygge den fra kilden eller tage den der passer til dig. Det fungerer upåklageligt hos mig.
ftp://ftp.skynet.be/mirror/suse.com/ftp.suse.com/projects/mozilla/firefox/1.0
Avatar billede henrik_40 Juniormester
19. januar 2012 - 13:58 #6
lukker...
Avatar billede henrik_40 Juniormester
19. januar 2012 - 13:58 #7
lukker ..