Avatar billede tcpip Nybegynder
24. januar 2005 - 09:40 Der er 1 kommentar

Problemer med sikkerhedsniveuaet

Hej

Jeg har et problem som jeg gerne vil have lidt hjælp til hvis det er muligt.
Jeg sidder på XP SP2 og jeg har problemer med min internet……..hver gang jeg skal læse et dokument på nettet bliver det blokeret…..jeg har prøvet at ændre sikkerhedsniveauet men det kan jeg ikke få lov til. Det er det samme hvis jeg vil downloade programmer altså exe-filer.

Er der nogen der kan hjælpe!!

Mvh
Avatar billede haverslev Novice
24. januar 2005 - 10:13 #1
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" – anvend
Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standardniveau
(hvis knappen er grå, så er standard aktiv)anvend /OK
Faneblad: Beskyttelse af personlige oplysninger, sæt til Standard - anvend/ok

Klik på funktioner, klik på Pop-up vinduer, slået fra.

http://www.microsoft.com/danmark/security/articles/iesettings.asp

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/sp2_sikkerhedsfunktioner_oe.asp