Avatar billede schris Praktikant
24. januar 2005 - 08:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal det koste (fejfinding i ASP kode mv)

Jeg har en ASP drevet kalederfunktion, der driller mig. Hvad skal det koste for en fejlfinding?

Koden kan hentes på http://www.hiweb.dk/kalender.zip og kan ses afviklet på http://www.hiweb.dk/kalender/default.asp.

Der er her også adgang til administrations interface fra http://www.hiweb.dk/kalender/admin/default.asp  (log/pass  = test/test)

Problemerne er som følger:

1) kalenderen starter med søndag - vil gerne have den ændret til at starte med mandag

2) foretages der redigering i en allerede opdateret post, ændres datoformat fra ddmmmåå til mmddåå (fra dk til uk format), hvilket bevirker, at dataene vises forkert i kalenderen

3) yderligere ønskes oprettet en linkfuntion, hvor det er muligt direkte at åbne den måned man ønsker (evt. en dropdownmenu ved siden af selve kalenderen, hvor månederne fremgår)

hvad skal det koste???
Avatar billede lanigo Nybegynder
24. januar 2005 - 11:19 #1
schris,

log/pass  = test/test virker tilsyneladende ikke. (User ID not found. Please try again.)
Avatar billede schris Praktikant
24. januar 2005 - 13:12 #2
Så skulle den være der :-)
Avatar billede cpufan Juniormester
24. januar 2005 - 14:06 #3
prøv at smide <%session.lcid = 1030 %>

så sætter du det til dansk format,
og det burde løse alle dine problemer
Avatar billede cpufan Juniormester
24. januar 2005 - 14:06 #4
det skal stå i toppen af siden
Avatar billede schris Praktikant
24. januar 2005 - 19:53 #5
virker desværre ikke :-(
Avatar billede ttopholm Nybegynder
26. januar 2005 - 08:09 #6
Har du fået det løst
Avatar billede schris Praktikant
26. januar 2005 - 16:47 #7
ikk' endnu :-(
Avatar billede schris Praktikant
27. januar 2005 - 13:29 #8
Har nu fået rettet problemet - takker for interessen
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. januar 2005 - 13:31 #9
Kan du lægge løsningen?
Avatar billede schris Praktikant
27. januar 2005 - 15:43 #10
Jeg smider lige et link, når jeg har fået afpudset koden helt :-)
Avatar billede schris Praktikant
01. februar 2005 - 20:38 #11