Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 20:24 Der er 20 kommentarer

svchost.exe -bruger al cpu forbrug?

Hey
svchost.exe har 6 processer åben, men den ene bruger 100% af mit CPU forbrug.
Dette bevirker at jeg ikke kan komme ind i Denne Computer via genvejen på skrivebordet, men er nødt til at bruge "Kør".
Dette skal jeg også for at komme på nettet.....!
Jeg har forsøgt mig med virusprogrammer, og andre programmer, som jeg fandt frem til, ved at søge på Eksperten.
Desuden har jeg førsøgt mig med den simple, altså at lukke processen... men det virker i 3 sek. så ligger forbruget igen på 100%.

Spørgsmålet er så:
"Har nogen en løsning, så jeg ikke nødvendigvis behøver at formatere"??
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2005 - 20:25 #1
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 20:31 #2
okay... men kan ikke gemme log-filen efter scanning.... den siger noget med at den anden aplikation er optaget!!!?
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 20:31 #3
den kom nu... resulatet er som følger:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 20:31:26, on 23-01-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\Programmer\Winamp\Winamp.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Rasmus Trads\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://offsearch.cc/index.php?v=4&aff=3114
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *new-search.net*;*x-google.net*
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: MR Tech Systray.lnk = C:\Programmer\MR Tech Systray\mrsystray.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .mpeg: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O23 - Service: Bluetooth Service - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2005 - 20:34 #4
Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen:

R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} - (no file)

genstart..

derefter: klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow  (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 20:49 #5
det er gjort... men den bruger stadigvæk 100% af forbruget??
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2005 - 20:50 #6
Har du allerede kørt den sfc /scannow??

Kom med en ny hijackthis..
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 20:52 #7
jamen det har jeg da... jeg har også den nye hijackthis:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 20:52:21, on 23-01-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Winamp\Winamp.exe
C:\Documents and Settings\Rasmus Trads\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://offsearch.cc/index.php?v=4&aff=3114
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *new-search.net*;*x-google.net*
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: MR Tech Systray.lnk = C:\Programmer\MR Tech Systray\mrsystray.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .mpeg: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O23 - Service: Bluetooth Service - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2005 - 20:55 #8
Disse skal også fixes:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://offsearch.cc/index.php?v=4&aff=3114
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *new-search.net*;*x-google.net*

genstart og ny log

Er problemet der stadig??
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 21:04 #9
så er det også gjort... men den gør det stadigvæk??
den nye log:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 21:04:06, on 23-01-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Winamp\Winamp.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Documents and Settings\Rasmus Trads\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\PROGRA~1\BILLPS~1\WINPAT~1\winpatrol.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: MR Tech Systray.lnk = C:\Programmer\MR Tech Systray\mrsystray.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .mpeg: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O23 - Service: Bluetooth Service - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2005 - 21:06 #10
arlet > kender du programmet winpatrol godt ?
skulle jo :Increase Your Speed & System Performance. syntes det næsten virker modsat og har slettet det igen.
Avatar billede venom86 Nybegynder
23. januar 2005 - 21:20 #11
Jet har prøvet det før.. det var godt nok på en anti virus process. og jeg lukkede så processen men den kom tilbage når jeg genstartede og eller når jeg lukkede processen på de 99-100% gik den bare over på en anden process og brugte de 99-100% jeg fik aldrig løst problemet med hjt eller nogen scaner.. online eller ekstern..
så har ingen anelse hvad det skulle være.. problemet gik først væk da jeg formaterede min pc til sidst..
jeg kæmpede også forgæves med den i lang tid.. men til sidst gav jeg op.. men hvis der er en der skulle ha en løsning vil jeg gerne trykke hans hånd..
Avatar billede venom86 Nybegynder
23. januar 2005 - 21:25 #12
Eller prøv at put din Xp cd ind og reperer..eller hent en error cleaner..måske er du heldig..
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 21:28 #13
okay takker.... men jeg har dårlig erfaringer med xp reparationsmuligheden... sidste gang jeg gjorde det, blevet hele systemet max ustabilt, og jeg måtte formatere!
Men det ender det vel også med denne gang så...

Ang. dit problem, så skrev du det var noget med et antivirus program... prøvede du at slette programmet??
Avatar billede venom86 Nybegynder
23. januar 2005 - 22:10 #14
det var ikke selve anti virus programet der var noget galt med.. det var den der cpu tyv eller hvad man kan kalde den.. den tog over processen og brugte så de 100% cpu.. for hvis jeg afslutede processen i joblisten gik den bare over til en anden af de mange processer.. og hvis det er en process der er vigtig for computeren er det en meget dårlig ide at afslute dem.. det var kun fordi jeg viste hvad det var for nogle processer
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
23. januar 2005 - 22:56 #15
nåe okay... jae, den har jeg hørt før... så det er der vel bare tilbage at formatere!!
Avatar billede venom86 Nybegynder
23. januar 2005 - 23:32 #16
held og lykke..
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. januar 2005 - 01:57 #17
Hvis du ikke er meget for repair kan du evt. prøve at fixe disse entries først. De er alle undværlige, og kan godt ligge og tage computerkraft.

O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?

Denne her kender jeg ikke i forvejen. Hvis du ikke ved hvad det er, tror jeg også roligt du kan fixe den:
O4 - Startup: MR Tech Systray.lnk = C:\Programmer\MR Tech Systray\mrsystray.exe

I øvrigt så synes jeg at du skulle prøve en repair inden du vælger formaterings-udvejen. Det er nu trods alt mindre drastisk og i mange tilfælde fungerer det faktisk helt fint. Og hvis ikke, så er formaterings-muligheden jo ikke udelukket efterfølgende :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
26. januar 2005 - 09:47 #18
Iøvrigt kan jeg se at der heller ikke er lavet en virus-scanning. Det kunne også være en ide at prøve dét. Også selvom du allerede har antivirus kørende. Det kan være godt at downloade en engangsscanner indimellem, og her er én, der fanger mere end de fleste virus-scannere (det skal dog siges at den er ret langsom. Det kan sagtens tage flere timer at scanne...):

Download og gem denne scanner på skrivebordet.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Klik på den, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files
Klik på scan.
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. januar 2005 - 13:05 #19
Det der hjælper ikke.. ikke her
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. marts 2005 - 13:15 #20
Tid til at lukke ?