Avatar billede sambo Nybegynder
23. januar 2005 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dell OptiPlex 150GX

er der nogen der har et link eller de rigtige drivere til sådan en lille fyr, eller bare hvilke drivere jeg skal download. jeg har nu i 2 dage søgt og også på Dell men ikke fundet noget jeg kan bruge
Avatar billede roadi Nybegynder
23. januar 2005 - 17:03 #1
http://support.euro.dell.com/dk/da/index.asp?referrer=http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/index.aspx&segment=DHS

Indtast dit Service tag som står på kabinettet også bare der ud af ;)

/Roadi
Avatar billede sambo Nybegynder
23. januar 2005 - 17:27 #2
jaja det er det jeg nu har prøvet i flere dage, det kan sgu da ikke passse man skal alle de drivere igennem inden man finder den rigtige
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. januar 2005 - 17:29 #3
Du kan jo vælge drivere efter hvilket operativ-system du har, så kan det da ikke være så svært. Og desuden burde du vel have en driver-cd liggende som fulgte med pc'en. Der ligger alt hvad du skal bruge på.
Avatar billede sambo Nybegynder
23. januar 2005 - 17:46 #4
F... det l..., nu smider jeg XP på den
Avatar billede sambo Nybegynder
11. august 2005 - 19:26 #5
læg et svar begge to så deler jeg point
Avatar billede sambo Nybegynder
11. august 2005 - 19:26 #6
hovsa en fejl