Avatar billede kpringkobing Nybegynder
23. januar 2005 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gem skabelon

Jeg har lavet en ganske simpel skabelon (brev). Skabelonen er gemt som en (filtype)"Dokumentskabelon"

Mit problem er, at når jeg bruger skabelonen til at skrive et brev, vil det endelige brev forsat gemmes som en (filtype)"Dokumentskabelon". Det ikke muligt at ændre det endelige brev til et normalt (filtype)"Word-dokument".

Jeg vil gerne at det endelige brev gemmes i en anden mappe en der, hvor mine skabeloner ligger samt som en normal (filtype)"Word-dokument".

Håber der er hjælp at hente.

KP
Avatar billede kongen1280 Nybegynder
23. januar 2005 - 13:36 #1
Når du gemmer, skal du gemme dit brev som "dokumentskabelon" under filtyper. Så kan du ikke længer overskrive brevet,men kun gemmen kopi som får et andet navn, vær opmærksom på hvor XP gemmer din skabelon så du kan finde den igen!!!!
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2005 - 13:57 #2
når du åbner din nye skabelon skal du huske at åbne den som Domukent og IKKE som skabelon  (Filer -> Ny -> vælg skabelonen -> hop ned til venstre i dialogboksen og sæt prik i Dokument-radioknappen)
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2005 - 13:58 #3
sikke en stavning:  Domukent skal selvfølgelig være Dokument (men man påstår jo at stavrefejl ikke betyder så meget, bare starten og slutningen af ordet er korrekt, kan man sagtens læse og forstå meningen ;o))
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
23. januar 2005 - 15:06 #4
ok
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
23. januar 2005 - 15:07 #5
Jeg ved en fejl kommet til at afvise svar og kan nu ikke finde ud af at acceptere svaret fra Catbody. Hjælp !!!!!!!!!!!!
Avatar billede hcma Novice
23. januar 2005 - 15:17 #6
du kan først kommet til at acceptere før jeg har lagt et svar :o)
og der jeg hermed nu