Avatar billede dark. Nybegynder
23. januar 2005 - 09:51 Der er 1 løsning

Smart måde at gruppere knapper på

Jeg har lavet et excel ark hvor der er ca. 25 commandbuttons samt 5 dropdownboxes. Hver af disse kører noget makrokode som jeg har skrevet.
Nu er mit problem så bare at layout'et bliver meget uoverskueligt med så mange knapper på arket.
Knapperne kan grupperes ind under nogle underemner, fx tegneredskaber, optisons osv. Således at der er en 3-4 knapper under hvert emne
Det jeg søger er derfor en måde hvorpå disse knapper, pænt og overskueligt, kan vises. Jeg har selv tænkt på at lave en brugerdefineret menu bjælke. Men kan dette lade sig gøre og er det fx muligt at indsætte en dropdownbox på sådan en bjælke?

Hvis du har en bedre måde så skriv endelig.

/Jens
Avatar billede dark. Nybegynder
14. februar 2005 - 15:25 #1
lukketid