Avatar billede sexpac Nybegynder
23. januar 2005 - 04:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Steam Condition zero

Har lige formateret min pc og installered steam men har et problem med cz. Kun få gange ud af fler forsøg kan jeg komme til at spille i en server. Alle de andrer gange siger den ""  Error. Server verifikation failed  "" Har prøvet at slette og installer den fler gange men uden hæld... Hele tiden det samme problem.
Nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre???
Avatar billede geisha Nybegynder
23. januar 2005 - 21:00 #1
Ved ikke meget om det. Måske p.g.a en patch eller firewall. Eller anticheat? Husker noget jeg havde i den stil. w
Avatar billede majskolbe Nybegynder
23. januar 2005 - 23:06 #2
Prøv at lukke Steam HELT ned, og start det op igen.

Kan ikke garantere noget, men det plejer at hjælpe mod errors hos mig.

//majskolbe
Avatar billede sexpac Nybegynder
24. januar 2005 - 02:44 #3
Jeg har installeret steam uden at overdrive mere end 10 gange nu. Har formateret min pc, pga. at det muligvis kunne være et virus men intet har hjulpet på sagen... Jeg har hverken virusprogram eller firewall... bruger det aldrig...
Avatar billede malle_mj Nybegynder
25. januar 2005 - 14:08 #4
Jeg har fulstændig samme problem så håber nogen af jer derude kan hjælpe!!!

\\Malle//
Avatar billede sexpac Nybegynder
05. februar 2005 - 21:55 #5
b