Avatar billede sjoske Novice
21. marts 2001 - 02:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Beskadiget pakket fil

Jeg har en fil der er pakket med Winace.
Den er desværre blevet beskadiget, så den nu ikke kan pakkes ud.
Med WinCommander kan jeg lukke den op og kigge i den, men heller ikke mere end det. Jeg ved at Winace har en repair funktion, men det mislykkedes.
Er der andre muligheder eller er filen lost forever ?
Avatar billede Beach Mester
21. marts 2001 - 02:05 #1
Sorry, mener de crc-fejl i en fil så er der ikke noget at gøre:-(
//Beach
Avatar billede jasber Nybegynder
21. marts 2001 - 02:11 #2
Lige med på en lytter, da jeg har haft samme problem...
Avatar billede makse Nybegynder
21. marts 2001 - 08:55 #3
Hvis den er beskyttet med password, og du ikke skriver det rigtige, kan det også give CRC error.
Avatar billede redbastard Nybegynder
21. marts 2001 - 10:07 #4
hvor ved du fra at den er beskadiget??
jeg har haft samme problem med en fil i winzip
problemmet var (ved ikke)
men jeg pakkede den ud på en anden computer og vips så virkede det,jeg tør selvfølgelig ikke love dig at det virker men det virkede for mig.
Avatar billede sjoske Novice
21. marts 2001 - 10:53 #5
Rettelse: Det er ikke kun en fil, men mange filer der er pakket.
Når jeg forsøger at pakke dem ud med Winace, kommer den op med en hel masse errors som den finder i den pakkede fil.
Jeg har også forsøgt med Winzip, Winrar og hvad jeg ellers har kunnet finde, men selvfølgelig uden noget positivt resultat.
Muligheden med en anden computer, skal da også prøves.
Avatar billede makse Nybegynder
21. marts 2001 - 10:55 #6
Er du sikker på den ikke er password beskyttet? Det giver nemlig sådanne fejl.
Avatar billede redbastard Nybegynder
21. marts 2001 - 11:02 #7
prøv at køre en viruscan på disketten/cd\'en
Avatar billede sjoske Novice
21. marts 2001 - 11:06 #8
>>makse..Den er ikke password beskyttet. Jeg har selv pakket den.
Den har på et tidspunkt været flyttet til en anden computer og så tilbage igen, men det kan vel ikke ødelægge noget.
Avatar billede jespernaur Nybegynder
21. marts 2001 - 16:26 #9
Jo det kan: Hvis du flytter med FTP og glemmer at bruge binær mode! Pakkede filer må ALDRIG flyttes i ASCII mode med FTP.

Mvh
Jesper Naur
Avatar billede bl!nd Nybegynder
21. marts 2001 - 22:49 #10
du kan også prøve at pakke det hele igen [i win cmd], når du kan se indholdet af pakken, det har virket for mig...