Avatar billede jrasmus Nybegynder
22. januar 2005 - 18:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastatur / mus problemer

Har installeret trådløst Logitech tastatur og mus. Har virket upåklageligt i et års tid, men nu er det kun enten tastatur eller mus der fungerer efter at jeg aktiverer 'connect knappen'  i bunden af mus eller tastatur. Begge dele vil ikke fungere samtidig. Hvad gør man så ?? Har prøvet at geninstallere, men det
hjalt ikke.
Håber i kan hjælpe.
Mvh/Jørgen
Avatar billede muss Nybegynder
22. januar 2005 - 18:12 #1
Har du XP SP2 ?
Avatar billede muss Nybegynder
22. januar 2005 - 18:15 #2
Logitech opdaterede deres Bluetooth enheder, dette fungere kun optimalt med SP2
Avatar billede jrasmus Nybegynder
22. januar 2005 - 18:19 #3
Har XP - men ikke installeret SP2. Kan det være
grunden ??
Avatar billede muss Nybegynder
22. januar 2005 - 18:23 #4
Har du hentet driver på Logitech for nyligt?

Havde nemli' selvsamme problem ;o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. januar 2005 - 19:15 #5
Selvfølgelig er det en god ide at opdatere dit styresystem med SP 2.

Du kan afinstallere tastatur og mus (med en USB mus)og derefter at genstarte maskinen sætte musen og tastaturet til igen og så trykke i bunden af musen og på connect trykke på knappen på tastatur og på connect, det skulle virke.

Hvis det stadig ikke virker så ring til Logitech og forklar dem problemet, de er meget flinke til at hjælpe.
Nummeret på den danske afdeling finder du på Logitech.dk