Avatar billede atheist Nybegynder
22. januar 2005 - 17:51 Der er 7 kommentarer

problemer med IE

Jeg er nok ikke den første der har det problem, men min side er mærkelig i IE, FF giver absolut ingen problemer.

Det underlige er, at når man markerer noget tekst og klikker et sted på siden, bliver den som den skal. Det samme gælder hvis siden er maksimeret, og man "de-maksimerer" den, og derpå maksimerer den.

I kan se siden selv på: www.klasseliste.dk password: hamtaro - vælg et tilfældigt navn.

PS: Hvis nogen på nogen måde kan omgå gæsteloginnet, vil jeg gerne høre det. Det gælder også hvis i kan se det rigtige indhold af gæstebogen, læse adresser ol. se galleriet eller andet.
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2005 - 20:07 #1
<ole>

Er det kun mig, der ikke fatter en hat af dette spm?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede deeflate Nybegynder
22. januar 2005 - 20:50 #2
Jeg forstår hvad du skriver, og oplever også selv problemet i IE.
Jeg kan ikke umiddelbart give dig en løsning, men kan da vise hvad jeg oplever. Det kan måske hjælpe nogle af eksperterne til at hjælpe dig :)

Når jeg lige har logget ind, ser siden således ud:
http://www.deeflate.dk/eksp-atheist/foer.gif

Når jeg har markeret og afmarkeret en del af teksten, eller minimeret og maksimeret, ser siden således ud:
http://www.deeflate.dk/eksp-atheist/efter.gif

OBS! billederne som ovenstående links refererer til vil blive slettet, når spørgsmålet lukkes, eller når jeg mener, at jeg har for meget rod liggende ;)
Avatar billede deeflate Nybegynder
22. januar 2005 - 20:56 #3
Og jeg kan forresten se hele indholdet af gæstebogen, når jeg trykker på "Fuld skærm".
Jeg har ikke kigget efter om jeg kunne komme til at se andet, men kan oplyse, at siden ser endnu mere fucked ud (i IE), når man navigerer lidt rundt...
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2005 - 21:11 #4
<ole>

Prøv:

html, body {
    height: 100px;
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    background-color: #e0e0e0;
}
body {
    font: normal 11px verdana;
    font-size:11px;
}

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2005 - 21:13 #5
Du kan muligvis nøjes med:

html, body {
    background-color: #e0e0e0;
}
body {
    font: normal 11px verdana;
    font-size:11px;
}
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2005 - 21:40 #6
Siden kan selt ikke ses i 800x600, det overlapper meget.
Login er ikke nødvendigt for at se gæsteogen
Avatar billede atheist Nybegynder
23. januar 2005 - 18:51 #7
Hje, undskyld jeg ikke lige har været her, mit messenger har ignoreret nye beskeder...

Jeg forsøgte oleboles forslag, det løste desværre ikke noget.
Jeg har ordnet det med at man kunne se gæstebogen i fuld skærm (fjernede linket).
Jeg er opmærksom på at den ikke er for god til at klare små opløsninger, men jeg kan desværre ikke komme på en elegant løsning, main boksen skal ha en bestemt bredde (640px) for at stå i midten.