Avatar billede kongen1280 Nybegynder
22. januar 2005 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Deaktivering af onboard grafikkort på IBM P300 GL

Jeg skal deaktiverer grafikortet på en IBM p 300 gl. således at jeg kan indsættet et større PCI grafikkort. hvem ved hvordan det gøres ???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. januar 2005 - 17:14 #1
Så vidt jeg ved, deaktiverer du det indbyggede kort, når du sætter PCI kortet i. Du behøver altså ikke gøre noget.

I visse ældre maskiner skulle man dog ind i BIOS og deaktivere kortet. Du kan jo kigge i BIOS´en, men hvis ikke der findes noget, så skal du bare sætte det ny kort i.

Og overvej eventuelt at lukke dette spørgsmål og opret i Hardware->PC kategorien og ikke printere. Det får formentlig flere til at se spørgsmålet....
Avatar billede kongen1280 Nybegynder
22. januar 2005 - 17:18 #2
Tak det havde jeg overset !!