Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 11:40 Der er 14 kommentarer

Lave et random walk program

Hej..
Jeg har tidligere spurgt efter noget hjælp til et program om random walk, jeg har samtidig kigget i andre topic's der omhandlede det samme. Jeg har nu prøvet mange ting for at få mit gamle dos program over i win men det virker ik. Så jeg vil høre om nogle er interesserede i at gøre det for mig, burde ikke tage lang tid.
Mit tidligere program ligger her: www.dexterweb.dk/program.rar
Det det skal kunne er at lave den der graf og samtidlig udregne de få udregninger der er.
Jeg kan jo max give 200 point her men er villig til at betale hvis det kommer til at virke fordi er rimelig tids presset.
Avatar billede roz Nybegynder
22. januar 2005 - 13:43 #1
Er igang med at PRØVE og lave det om. Har du mulighed for at sende de 2 filer crt.dcu og graph.dcu?

Dem som inkluderes i dine uses: USES Crt, Graph;
Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 13:51 #2
Da det er 10 år siden næsten jeg har lavet det, tror jeg desværre det er gået tabt. Alt det som der er i rar filen er alt hvad der er tilbage... Jeg er virkelig glad for at du prøver. Jeg er villig til at give dig mere hvis du er interresseret..
Avatar billede roz Nybegynder
22. januar 2005 - 14:00 #3
Okay. Men har også fundet dem på nettet så det er ligemeget.

Hmm lad os nu se om det lykkes først... :)
Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 14:05 #4
Hehe ja altså hvis du vil lave det lidt anderledes end i programmet så er det fint nok, der er bare nogle få ting det skal kunne.. så bare spørg løs hvis der er noget
Avatar billede roz Nybegynder
22. januar 2005 - 14:14 #5
I første omgang prøver jeg at lave det præcist som dit program. Bare som windows program selvfølgelig.
Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 14:18 #6
Det lyder super godt. igen tak tak fordi du forsøger :P
Avatar billede roz Nybegynder
22. januar 2005 - 14:24 #7
Hm.. Tror næsten det er lettere at lave det meste af det på ny. Har du muglihed for at sende en mail til mig hvor alt hvad programmet skal kunne står i? Altså hvad der udfra hver variabel(string) skal udregnes?

Mail: roj@ofir.dk
Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 14:27 #8
Det kan du tro gør jeg lige
Avatar billede dexterweb Nybegynder
22. januar 2005 - 17:11 #9
Nå hvordan går det med programmet :P
Avatar billede borrisholt Novice
25. januar 2005 - 13:29 #10
dexterweb >> Giv mig lige et ring på 2024 3065.

Jens B
Avatar billede dexterweb Nybegynder
25. januar 2005 - 14:54 #11
Må jeg spørge hvorfor ?
Avatar billede borrisholt Novice
25. januar 2005 - 15:07 #12
Så skal jeg lave programmet til dig "haster" skrev du
Avatar billede dexterweb Nybegynder
25. januar 2005 - 16:30 #13
Det er lavet desværre.. men ellers tak for tilbudet :P
Avatar billede roz Nybegynder
25. januar 2005 - 16:38 #14
Nå ja husk at lukke tråden ;)