Avatar billede gert_hahn Novice
22. januar 2005 - 08:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ulæselig .pst fil

Et problem - jeg ville importere nogle gamle mails til min outlook 2000 - importen lykkedes også godt nok, men ved næste opstart kom outlook med fejl - kunne ikke finde privatmapefilen. Efterfølgende har jeg så set begrænsningen på 2 GB, og min pst fil er lige nu på 1.96, så jeg har en mistanke om, det er der, hunden er gravet ned.
scanpst.exe kan ikke reparere filen, den melder om en fatal fejl, der afbryder programmet.
Nogen, der kender til et program, der evt. kan extracte mails fra en ikke brugbar pst fil?
Hvis jeg forsøger at åbne pst-filen fra outlook under åbn privatmappefil, kommer der en meddelelse om, at egenskaberne for dette objekt skal defineres inden brug.
Hvad kan jeg gøre, det er *"heldigvis - :-(" "kun" mails fra de sidste 3 mdr, jeg har smidt væk - bekræfter endnu en gang det velkendte it-ordsprog: Rigtige mænd tager ikke back-up - rigtige mænd græder meget....
Mvh Gert
Avatar billede kalp Novice
22. januar 2005 - 09:19 #1
Nu er programmet ikke gratis.. men du kan gratis prøve det og måske virker det
http://www.download.com/E-mail-Address-Collector/3000-2369-10259642.html?part=6250336&subj=dlpage&tag=button
Avatar billede ppr Nybegynder
22. januar 2005 - 10:32 #2
Avatar billede pbudk Nybegynder
22. januar 2005 - 10:38 #3
Jeg har med held tidligere brugt MS eget værktøj, når en pst fil blev for stor.
Tanken er, at man ved at klippe lidt af filen finder et punkt, hvor den ikke er corrupt. Dette betyder godtnok at man mister noget mail i det område, man har klippet af.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q296088
Avatar billede gert_hahn Novice
23. januar 2005 - 06:42 #4
Det er jo sommetider utrolige, hvad søgemaskiner kan gøre - det er jo bare om at vide, hvad termer man skal bruge- takker for svaret.
Avatar billede ppr Nybegynder
25. januar 2005 - 21:57 #5
velbekomme