Avatar billede dobbel_mango Praktikant
22. januar 2005 - 00:28 Der er 3 kommentarer

Linksys router (fra tdc) vs D-link DI-604

Vi har webspeed i min familie og vi skal så lige have delt internettet..
Men både min far og jeg har købt en router, så vi ved ikke helt hvilken en vi skal bytte...
Han købte en Linksys router fra tdc og jeg købte en D-link DI-604...

Nogen der har noget erfaring omkring de to routere og kan fortæller os hvilken en vi skal beholde?
Avatar billede reving Nybegynder
22. januar 2005 - 17:00 #1
Har selv webspeed + Linksys router BEFSR41.
Den er utrolig nem at sætte op og virker upåklageligt.
Jeg har ingen erfaring med D-Link router sååeee........
Avatar billede kongen1280 Nybegynder
22. januar 2005 - 17:02 #2
Linksys kører helt fantastisk og har typisk også bedre signal end d-link
Jeg ville uden tvivl vælge at beholde linksys
Avatar billede dobbel_mango Praktikant
22. januar 2005 - 18:58 #3
tak